Co to jest Facebook Analytics?
Facebook Analytics to narzędzie umożliwiające zgromadzenie w jednym miejscu danych na temat użytkowników. Dzięki niemu można mierzyć nie tylko aktywność osób odwiedzających nasz profilu na Facebooku, ale także tych, którzy wchodzą na stronę internetową. Analiza zgromadzonych informacji pozwala na dobrą optymalizację stron.
Poznaj swoich użytkowników dzięki Facebook Analytics
Facebook Analytics daje dużo więcej niż dostępna dla każdego funkcja „Statystyki strony”. Zwykłe statystyki aktywności na stronie nie dają pełnego obrazu na temat użytkowników. Dzięki Facebook Analytics możemy spojrzeć z szerszej perspektywy, poznać osoby, które odwiedzają nasz profil oraz dostosować działania na profilu do ich preferencji.
Zoptymalizuj swoje działania
Łatwy dostęp do danych oraz przejrzyste wykresy z funkcją umożliwiającą wybór konkretnego okresu czasu sprawiają, że Facebook Analytics pomaga wykorzystać zgromadzone informacje do lepszej optymalizacji profilu na Facebooku i stron www.
Zgromadzone dane prezentowane mogą być w kilku kategoriach:
Segmenty – grupowanie użytkowników w oparciu o np. dane demograficzne czy informacje na temat urządzenia, z którego korzystają.
Lejki – śledzenie drogi, którą podążają użytkownicy od początku ich aktywności do opuszczenia przez nich witryny.
Kohorty – informacje na temat grupy osób, które podejmują różne działania w tym samym czasie.
Retencja – pozwala zdiagnozować to, co sprawia, że użytkownicy wracają na dany profil lub stronę.
Co daje Facebook Analytics?
Facebook Analytics umożliwia rejestrowanie zdarzeń na profilu lub stronie, analizę zdobytych informacji oraz daje możliwość zoptymalizowania naszych działań pod kątem użytkowników i ich preferencji. Facebook Analytics to doskonałe narzędzie pomagające ulepszyć nasze działania w Internecie.
W eMedia podczas pracy z naszymi klientami, korzystamy z narzędzia Facebook Analytics. Zachęcamy do kontaktu w celu poznania szczegółowej oferty.