Remarketing Lublin

Remarketing co to jest i czy warto?

Remarketing polega na wyświetleniu reklam graficznych lub tekstowych użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę internetową lub aplikację mobilną.   Jak działa remarketing? Wchodząc na strony internetowe akceptujesz politykę cookies. Dzięki temu właściciel strony internetowej może zapisać Twój plik cookies na liście remarketingowej. Popularnym sposobem na tworzenie list remarketingowych jest wykorzystanie programu Google Analytics. Umożliwia on precyzyjne tworzenie […]

Przeczytaj
Agencja Interaktywna Sprawdzenie

Sposób na sprawdzenie czy agencja interaktywna nadąża za rozwojem branży

Większość profesjonalnych firm w Polsce, promuje swoje usługi lub produkty w internecie. Zwykle, tego typu działania są zlecane zewnętrznym agencjom interaktywnym. Jeśli w firmie nie ma osoby, która jest specjalistą w dziedzinie marketingu internetowego, trudno zweryfikować pracę agencji interaktywnej. Raporty przesyłane przez agencję często opierają się na skomplikowanym opisie wykonanych czynności jako wiadomość e-mail lub […]

Przeczytaj
Wizytówka w Google Moja Firma

Czy wizytówki w Google Maps przejmą rolę strony internetowej?

W ostatnich kilku latach Google bardzo dynamicznie rozwija produkt – Google Moja Firma. Obecny system i jego obsługa różni się całkowicie od wadliwego systemu sprzed kilku lat. Jedyna wspólna cecha, która łączy te dwa rozwiązania to charakterystyczne pocztówki – wysyłane przez Google w celu weryfikacji adresu firmy. Nowa strategia Google Dzisiejszy system jest projektowany w […]

Przeczytaj

Pytania i odpowiedzi w wizytówce Google Moja Firma

W ostatnich dniach profile firmowe w Google wzbogaciły się o nową opcję. Użytkownicy wyszukujący firmy przez urządzenia mobilne mogą zadawać pytania bezpośrednio w wynikach wyszukiwania. Funkcja ta wymusza na firmach cykliczną obsługę profilu w Google Moja Firma i odpowiedzi na zadawane pytania przez internautów.  

Przeczytaj
Audyt stron www Lublin

Co to jest Facebook Analytics?

Facebook Analytics to narzędzie umożliwiające zgromadzenie w jednym miejscu danych na temat użytkowników. Dzięki niemu można mierzyć nie tylko aktywność osób odwiedzających nasz profilu na Facebooku, ale także tych, którzy wchodzą na stronę internetową. Analiza zgromadzonych informacji pozwala na dobrą optymalizację stron. Poznaj swoich użytkowników dzięki Facebook Analytics Facebook Analytics daje dużo więcej niż dostępna […]

Przeczytaj
Facebook Ads

Co to jest Facebook Ads?

Facebook Ads to narzędzie umożliwiające tworzenie i prowadzenie reklam na profilach społecznościowych na Facebook. Pozwala na łatwe i szybkie dotarcie tylko do tych użytkowników, którzy leżą w kręgu naszego zainteresowania.  Określenie grupy docelowej Możliwość określenia grupy docelowej sprawia, że nasza reklama trafi tylko do tych użytkowników, którzy mogą być zainteresowani naszym produktem lub usługą. Facebook […]

Przeczytaj
Double Click Digital Marketing Manager

Co to jest DoubleClick Digital Marketing?

DoubleClick Digital Marketing to platforma służąca do zarządzania kampaniami reklamowymi w Internecie. Dzięki niej można w prosty i łatwy sposób tworzyć reklamy online oraz kontrolować ich odbiór. Każdy, kto wybierze to rozwiązanie, w znacznym stopniu usprawni swoją działalność reklamową. W skład platformy DoubleClick Digital Marketing wchodzą: DoubleClick Campaign Manager DoubleClick Search DoubleClick Bid Manager DoubleClick […]

Przeczytaj

Co to jest Google Optimize?

Co to jest Google Optimize ? To platforma przeznaczona do przeprowadzania testów na stronach internetowych. Dzięki temu w łatwy sposób można dostosować witrynę do wymagań użytkowników, co może znacznie poprawić wyniki konwersji. Google Optimize wykorzystuje różne modele statystyczne, co pozwala spojrzeć na zgromadzone informacje z różnych perspektyw. Jeśli chcemy przetestować nową wersję naszej witryny i sprawdzić, […]

Przeczytaj
google data studio

Google Data Studio co to takiego?

Najprościej pisząc jest to narzędzie od Google, do wizualizacji danych z różnych źródeł. Google Data Studio występuje w dwóch wersjach: – wersja darmowa – Google Data Studio – wersja płatna Google Data Studio 360 Narzędzie Google Data Studio jest dostępne w Polsce od zaledwie kilku miesięcy, przez co bardzo mała liczba firm wykorzystuje jego możliwości. […]

Przeczytaj
Google Tag Manager

Google Tag Manager – jak szybko skorzystać?

Google Tag Manager może wydawać się bardzo zaawansowanym narzędziem podczas pierwszego kontaktu i pracy.  Jednak system Google Tag Manager to usługa Google, która ma ułatwić pracę marketerom, nie utrudnić! Jak skonfigurować Google Tag Manager? Po wypełnieniu podstawowych danych dotyczących strony internetowej, połączeniu z Google Analytics, możemy skorzystać z gotowych „tagów”.  Tagi mają za zadanie, bez […]

Przeczytaj
Google Street View Samochód

Google Street View – ciekawostka o nowych kamerach

Od kilku dni media piszą, iż Google zamontowało na swoich samochodach do robienia zdjęć ulic nowe kamery. Warto przeczytać szczegółowe informacje na ten temat ponieważ same kamery to nie wszystko. Nowy sprzęt i wykorzystanie sztucznej inteligencji daje ogromne możliwości. Informacje pochodzą z serwisu wired.com powołującego się na pracowników zaangażowanych w projekt Google Street View. współtwórcą […]

Przeczytaj
Darmowa Strona Internetowa

Darmowa strona internetowa

Darmowa strona internetowa – jak to zrobić? Tak, jest taka możliwość i bardzo ją polecam! Jeśli nie jesteś osoba, która dopiero zaczyna swoją działalność gospodarczą – szanując Twój czasu – proponuję przejść do części umieszczonej pod drugą kreską. Symulacja bardzo częstej sytuacji w dzisiejszych polskich realiach biznesowych: Młoda osoba kończy studia, jest przedsiębiorcza, ma pomysł […]

Przeczytaj

Wpisy informacyjne w Google Maps

Od niedawna Google wprowadził opcję dodawania wpisów w Google Maps. Jest to bardzo ciekawe narzędzie pozwalające na informowanie użytkowników o aktualnościach swojej firmy, przyciąganie nowych klientów i umacnianie relacji już z obecnymi. Jest ono widoczne dla użytkowników w wyszukiwarce i w mapach Google. Jak to wygląda po dodaniu? Jak dodać wpis w Google Maps? Zaloguj […]

Przeczytaj
Wysyłanie wiadomości przez Google Moja Firma

Wysyłanie wiadomości przez Google Moja Firma

Google Moja Firma od listopada 2016 roku zaczęło testować opcję wysyłania wiadomości poprzez wizytówkę w Google Moja Firma. Opcja ta jest dostępna wówczas tylko dla firm oraz klientów ze Stanów Zjednoczonych, jednak planowane jest udostępnienie tej usługi także w innych krajach, w tym w Polsce. Funkcja ta pozwala na bezpośrednią rozmowę z klientami, którzy wyszukają […]

Przeczytaj
bezpłatna strona internetowa

Bezpłatna strona internetowa w Google Moja Firma w kilka minut

Najważniejsze informacje Tworzenie strony internetowej pochłania zazwyczaj wiele cennego czasu. Jeszcze mniej mają go właściciele firm, którzy stale chcą rozwijać swoje możliwości i pozyskiwać nowych klientów. Dla takich osób Google od niedawna wprowadziło ciekawą funkcję utworzenia prostej strony WWW w mniej niż 10 minut. Jest to bardzo prosta i użyteczna opcja dla firm, które mają […]

Przeczytaj
co to jest google data studio

Co to jest Google Data Studio?

Google Data Studio to narzędzie służące do przygotowywania raportów. Dodatkowym atutem tej platformy jest możliwość udostępniania raportu innym oraz wprowadzania w nim zmian przez wielu użytkowników. Przejrzysta forma w postaci grafik i wykresów pozwala na dokładną i rzetelną analizę zebranych przez nas informacji. Jak to działa? Google Data Studio do tworzenia raportów wykorzystuje narzędzia takie […]

Przeczytaj
Pozycjonowanie Stron Cennik

Pozycjonowanie stron internetowych – cena

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych? Chcę żeby moja firma była na 1 pozycji w Google pod słowem kluczowym „…”. Zwykle od tego zaczyna się współpraca z agencją interaktywną. Jednak czy to jest właściwa droga? Czy pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania Google pod hasłem „telewizor samsung” zapewni Twojemu sklepowi internetowemu sukces w sprzedaży? Co wpiszesz osobiście […]

Przeczytaj
reklama emedia

Nowe biuro, nowe możliwości!

Zapraszamy do nowego biura, które mieści się w Lublinie przy ulicy Rzemieślniczej 6. Nowe biuro, nowe możliwości. Spotkania w przyjemnej sali spotkań generują najlepsze pomysły i skuteczne metody reklamowe 🙂     Zapraszamy w godzinach 8.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku.

Przeczytaj

Czas zacząć pisać zamiast mówić!

Narzędzia Google rozwijają się w tempie równie szybkim jak cały rynek reklamy internetowej. Z dnia na dzień przybywa funkcji i możliwości reklamowych. Nowe funkcjonalności pozwalają precyzyjniej docierać do grupy docelowej. Stosowanie nowych możliwości daje przewagę nad konkurencją, a dodatkowo jest premiowane przez Google lepszym współczynnikiem jakości. Prowadząc bloga postaram się w krótki sposób opisywać wszelkie […]

Przeczytaj
Global site Tag

Global Site Tag – nowy kod JavaScript w Google Analytics

Google opublikowało nowy kod JavaScript do analityki internetowej o nazwie Global Site Tag. Co to jest Global Site Tag? Celem nowego kodu Google Analytics Global Site Tag jest uproszczenie generowania kodu do analityki internetowej z uwagi na fakt, że coraz więcej stron internetowych integruje kody Universal Analytics z poziomu Google Tag Manager. Ilość czynności wykonywanych z wykorzystaniem […]

Przeczytaj
google partners status

Specjalizacje Google Partners

Program Google Partners Google wprowadziło program Google Partners w celu wspierania firm i agencji marketingowych. Program Google Partners ma określone wymagania, które firmy marketingowe muszą spełnić, aby móc do niego przystąpić. Firmy i ich pracownicy chcąc uczestniczyć w programie powinny zarejestrować się na stronie Google Partners Google Partners pozwala uzyskać status Partnera Google, oraz status […]

Przeczytaj

6 ciekawostek z wyników wyszukiwania Google

1. Google wyszukuje produkty jak Ceneo Widziałeś zakładkę w Google – „Zakupy” ? Z jej pomocą możesz przeglądać oferty różnych sklepów internetowych bez odwiedzania oficjalnych stron sklepów. W zakładce są także opinie i możliwości filtrowania. 2. Jak uniknąć tłoku w ulubionej restauracji? Jeśli wpiszesz w Google restaurację lub inną firmę, do której się wybierasz – […]

Przeczytaj
siedziba google

Siedziba Google w Polsce – Warszawa

Niedawno uczestniczyłem w spotkaniu firm ze statusem Google Partners, zorganizowanym w warszawskiej siedzibie Google. Zamiast odpowiadać na pytania wielu osób współpracujących i nie tylko – po co tam pojechałeś, czego się dowiedziałeś, postanowiłem o tym napisać.   Gdzie jest siedziba Google? Warszawska siedziba Google mieści się w samym centrum Warszawy, w jednym z nowoczesnych wieżowców, […]

Przeczytaj

Status Google Partners – co to i po co?

Status Google Partners to oficjalne wyróżnienie agencji interaktywnych i specjalistów indywidualnych, firmy Google, związane z reklamami Google AdWords. Status Autoryzowanej Agencji Google Partners świadczy o tym, że agencja posiada aktualne certyfikaty z zakresu Google AdWords a skuteczność prowadzonych działań AdWords jest na poziomie akceptowalnym przez Zespół Google.   Jakie są rodzaje statusu Google Partners? Z […]

Przeczytaj
sms od google

SMS’y prosto z reklam w Google

Jakiś czas temu Google wprowadziło w polskiej wersji Google AdWords nowe rozszerzenie reklam – „rozszerzenie wiadomości”.   Dzięki wykorzystaniu nowego rozszerzenia reklam osoby wyszukujące w Google z użyciem urządzeń mobilnych zobaczą dodatkową opcję. Poniżej przykład z wykorzystaniem rozszerzenia:   Jak wygląda rozszerzenie wiadomości w wynikach wyszukiwania?     Reklamy z rozszerzeniem wiadomości zawierają dodatkowy wiersz […]

Przeczytaj

Trendy marketingu internetowego, pozycjonowania 2017

Zapraszam do zobaczenia prezentacji „Pozycjonowanie 2017” przygotowanej na potrzeby szkoleniowe. Dużo ciekawych statystyk oraz analiza najskuteczniejszych metod reklamy internetowej i pozycjonowania stron internetowych. W prezentacji także wskazówki jak powinna wyglądać strona internetowa i na co należy zwrócić uwagę, aby skutecznie pozyskiwać klientów przez internet. Reklama w internecie 2017 from eMedia.com.pl

Przeczytaj