Wpisy informacyjne w Google Maps

Od niedawna Google wprowadził opcję dodawania wpisów w Google Maps. Jest to bardzo ciekawe narzędzie pozwalające na informowanie użytkowników o aktualnościach swojej firmy, przyciąganie nowych klientów i umacnianie relacji już z obecnymi. Jest ono widoczne dla użytkowników w wyszukiwarce i w mapach Google. Jak to wygląda po dodaniu? Jak dodać wpis w Google Maps? Zaloguj […]

Przeczytaj
Wysyłanie wiadomości przez Google Moja Firma

Wysyłanie wiadomości przez Google Moja Firma

Google Moja Firma od listopada 2016 roku zaczęło testować opcję wysyłania wiadomości poprzez wizytówkę w Google Moja Firma. Opcja ta jest dostępna wówczas tylko dla firm oraz klientów ze Stanów Zjednoczonych, jednak planowane jest udostępnienie tej usługi także w innych krajach, w tym w Polsce. Funkcja ta pozwala na bezpośrednią rozmowę z klientami, którzy wyszukają […]

Przeczytaj
Bezpłatna strona w Google Maps

Bezpłatna strona internetowa w Google Maps w kilka minut

Najważniejsze informacje Tworzenie strony internetowej pochłania zazwyczaj wiele cennego czasu. Jeszcze mniej mają go właściciele firm, którzy stale chcą rozwijać swoje możliwości i pozyskiwać nowych klientów. Dla takich osób Google od niedawna wprowadziło ciekawą funkcję utworzenia prostej strony WWW w mniej niż 10 minut. Jest to bardzo prosta i użyteczna opcja dla firm, które mają […]

Przeczytaj
Pozycjonowanie Stron Cennik

Pozycjonowanie stron internetowych cena?

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej? Chcę żeby moja firma była na 1 pozycji w Google pod słowem kluczowym „…”. Zwykle od tego zaczyna się współpraca z agencją interaktywną. Jednak czy to jest właściwa droga? Czy pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania Google pod hasłem „telewizor samsung” zapewni Twojemu sklepowi internetowemu sukces w sprzedaży? Co wpiszesz osobiście […]

Przeczytaj
reklama emedia

Nowe biuro, nowe możliwości!

Zapraszamy do nowego biura, które mieści się w Lublinie przy ulicy Rzemieślniczej 6. Nowe biuro, nowe możliwości. Spotkania w przyjemnej sali spotkań generują najlepsze pomysły i skuteczne metody reklamowe 🙂     Zapraszamy w godzinach 8.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku.

Przeczytaj

Czas zacząć pisać zamiast mówić!

Narzędzia Google rozwijają się w tempie równie szybkim jak cały rynek reklamy internetowej. Z dnia na dzień przybywa funkcji i możliwości reklamowych. Nowe funkcjonalności pozwalają precyzyjniej docierać do grupy docelowej. Stosowanie nowych możliwości daje przewagę nad konkurencją, a dodatkowo jest premiowane przez Google lepszym współczynnikiem jakości. Prowadząc bloga postaram się w krótki sposób opisywać wszelkie […]

Przeczytaj
google partners status

Specjalizacje Google Partners

Program Google Partners Google wprowadziło program Google Partners w celu wspierania firm i agencji marketingowych. Program Google Partners ma określone wymagania, które firmy marketingowe muszą spełnić, aby móc do niego przystąpić. Firmy i ich pracownicy chcąc uczestniczyć w programie powinny zarejestrować się na stronie Google Partners Google Partners pozwala uzyskać status Partnera Google, oraz status […]

Przeczytaj

6 ciekawostek z wyników wyszukiwania Google

1. Google wyszukuje produkty jak Ceneo Widziałeś zakładkę w Google – „Zakupy” ? Z jej pomocą możesz przeglądać oferty różnych sklepów internetowych bez odwiedzania oficjalnych stron sklepów. W zakładce są także opinie i możliwości filtrowania. 2. Jak uniknąć tłoku w ulubionej restauracji? Jeśli wpiszesz w Google restaurację lub inną firmę, do której się wybierasz – […]

Przeczytaj
siedziba google

Siedziba Google w Polsce – Warszawa

Niedawno uczestniczyłem w spotkaniu firm ze statusem Google Partners, zorganizowanym w warszawskiej siedzibie Google. Zamiast odpowiadać na pytania wielu osób współpracujących i nie tylko – po co tam pojechałeś, czego się dowiedziałeś, postanowiłem o tym napisać.   Gdzie jest siedziba Google? Warszawska siedziba Google mieści się w samym centrum Warszawy, w jednym z nowoczesnych wieżowców, […]

Przeczytaj

Status Google Partners – co to i po co?

Status Google Partners to oficjalne wyróżnienie agencji interaktywnych i specjalistów indywidualnych, firmy Google, związane z reklamami Google AdWords. Status Autoryzowanej Agencji Google Partners świadczy o tym, że agencja posiada aktualne certyfikaty z zakresu Google AdWords a skuteczność prowadzonych działań AdWords jest na poziomie akceptowalnym przez Zespół Google.   Jakie są rodzaje statusu Google Partners? Z […]

Przeczytaj
sms od google

SMS’y prosto z reklam w Google

Jakiś czas temu Google wprowadziło w polskiej wersji Google AdWords nowe rozszerzenie reklam – „rozszerzenie wiadomości”.   Dzięki wykorzystaniu nowego rozszerzenia reklam osoby wyszukujące w Google z użyciem urządzeń mobilnych zobaczą dodatkową opcję. Poniżej przykład z wykorzystaniem rozszerzenia:   Jak wygląda rozszerzenie wiadomości w wynikach wyszukiwania?     Reklamy z rozszerzeniem wiadomości zawierają dodatkowy wiersz […]

Przeczytaj

Trendy marketingu internetowego, pozycjonowania 2017

Zapraszam do zobaczenia prezentacji „Pozycjonowanie 2017” przygotowanej na potrzeby szkoleniowe. Dużo ciekawych statystyk oraz analiza najskuteczniejszych metod reklamy internetowej i pozycjonowania stron internetowych. W prezentacji także wskazówki jak powinna wyglądać strona internetowa i na co należy zwrócić uwagę, aby skutecznie pozyskiwać klientów przez internet. Reklama w internecie 2017 from eMedia.com.pl

Przeczytaj