Nowe wymogi w programie Google Ad Grants dla Organizacji Non-Profit | Google, Facebook, SEO, e-commerce, strony www | emedia sp. z o. o.

Nowe wymogi w programie Google Ad Grants dla Organizacji Non-Profit

Nowe wymogi w programie Google Ad Grants dla Organizacji Non-Profit | Google, Facebook, SEO, e-commerce, strony www | emedia sp. z o. o.Od 1 stycznia 2018 firma Google zmieniła regulamin Grantów z programu dla organizacji non profit Google Ad Grants.

Konta Organizacji, które nie spełniają nowych wymogów są likwidowane.

Najważniejsze kryteria nowych zasad programu:

  • każda kampania musi mieć ustawione kierowanie na obszar geograficznym w krótym działa organizacja,
  • minimum dwie aktywne grupy reklam w kampanii,
  • dwa różne, aktywne teksty reklam i aktywne słowa kluczowe w każdej z grup reklam,
  • co najmniej dwa rozszerzenia reklam,
  • średni miesięczny współczynnik CTR 5% (stosunek wyświetleń do kliknięć w reklamy).

 

______________________________________________________________________________________________________

Proponujemy Państwu darmowy audyt konta Google Ad Grants i ewentualną współpracę na jasnych, uczciwych zasadach.

Jeśli Państwa Organizacja nie korzysta z dofinansowania, warto o tym pomyśleć, efekty są spektakularne. Więcej o programie dofinansowania Organizacji Non Profit, znajdą Państwo tutaj: https://emedia.com.pl-old/uslugi/google-ad-grants/. Na hasło „ngo” zaproponuję odpowiedni rabat.

 

 

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Zapytaj o bezpłatną wycenę.

bezpłatna wycena