Od 30 kwietnia na Facebooku zmiany! | Google, Facebook, SEO, e-commerce, strony www | emedia sp. z o. o.

Od 30 kwietnia na Facebooku zmiany!

Zniknęła część wskaźników reklam, a pojawiły się nowe, które (jak obiecują pomysłodawcy) będą bardziej przydatne.


Od 30 kwietnia na Facebooku zmiany! | Google, Facebook, SEO, e-commerce, strony www | emedia sp. z o. o.

Co się zmieniło?

  • Usunięte zostały wskaźniki ,,zapisane oferty” oraz ,,koszt zapisanych ofert”. W ich miejsce pojawił się nowy wskaźnik — ,,zapisanie posta”, który służy do pomiaru liczby czynności zapisania reklamy, włącznie z reklamami ofert.
  • ,,Wskaźnik trafności” zastąpiony został nowym zestawem do diagnostyki trafności reklam, który jest bardziej przejrzysty i praktyczny. ,,Ranking jakości”, ,,ranking współczynnika aktywności” oraz ,,ranking współczynnika konwersji” mogą pomóc lepiej ustalić, czy dana reklama była odpowiednia dla określonej grupy docelowej.
  • Usunięte zostały ,,odpowiedzi na wiadomość” oraz ,,koszt odpowiedzi na wiadomość”, a w zamian wprowadzone ,,nowe kontakty z komunikatora” oraz ,,rozpoczęte konwersacje poprzez wiadomości”.
  • Wskaźniki ROAS poszczególnych kanałów połączyły się w jeden wspólny wskaźnik – ROAS zakupu. Pozwoli to na lepsze przeanalizowanie zwrotu z wydatków na reklamy.

Jesteśmy ciekawi, jak te zmiany sprawdzą się w praktyce.

Więcej informacji: https://business.facebook.com/business/help/metrics-removal

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Zapytaj o bezpłatną wycenę.

bezpłatna wycena