Optymalizacja strony www – czym jest i jakie przynosi efekty?

Optymalizacja strony internetowej to pierwszy krok ku lepszym wynikom Twojej działalności online.


Skąd to przekonanie? Spójrzcie sami na przykład poniżej, jak badanie użyteczności sklepu i wdrażanie odpowiednich zmian może przyczynić się do lepszego odbioru użytkownika już w pierwszych sekundach zetknięcia się z witryną. Zaś funkcjonalność i intuicyjność strony zatrzymają go na dłużej i spowodują chętny powrót. Marka o stronie przyjaznej użytkownikowi to fundament dobrej relacji w dzisiejszym “internetowym” świecie – niezależnie od branży, czy budżetu na reklamę.

Na pierwszy rzut oka możesz nie dostrzegać wielkich zmian – słusznie zaobserwowałeś. Optymalizacja strony to nie rewolucja a proces bardzo złożony, którego jednym z celów jest również utrzymanie zaufania stałych odbiorców do marki – wymaga to nie tylko analizy i opracowania strategii, ale także wdrożenia szeregu zmian dostosowujących witrynę do potrzeb użytkownika oraz pod wytyczne wyszukiwarki.

Teraz tylko czekamy na efekty! 🙂 

Również potrzebujesz odświeżyć swoją stronę pod względem jej odpowiedniego odbioru przez użytkowników i funkcjonowania? Skontaktuj się z nami! Chętnie pomożemy!

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Łukasz Widz
Autor:
Web developer

WebDeveloper z zamiłowania i pasji. Choć profesjonalnie zajmuję się tym dopiero kilka lat, to pierwsze kroki w świecie HTML-a i CSS-a stawiałem około 2002 roku, a inspiracją były kursy w czasopiśmie CD Action. Każdy kolejny oddany projekt to dla mnie niezmiennie duża satysfakcja. Aktualnie w emedia zajmuję się przede wszystkim Wordpressem i wszystkim co z nim związane - zarówno jeśli chodzi o same strony jak i sklepy internetowe.
Po pracy staram się aktywnie spędzać czas. Moja największa pasja to bieganie, a póki co największe osiągnięcie to maraton. Jestem również fanem zimowych kąpieli, czyli tzw. morsowania ;).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Imię*
E-mail*
Treść komentarza*