telefon | emedia sp. z o.o.

Profesjonalna agencja interaktywna to nie marketingowy „fast food”

Człowiek z natury jest niecierpliwy. Nie dziwi więc fakt, że wiele osób liczy na szybkie efekty podjętych przez siebie działań. Wystarczy spojrzeć bo wszechobecnych reklamach środków na odchudzanie czy diet, które pozwalają stracić "10 kg w tydzień". Podobne oczekiwania pojawiają się także w naszym świecie - marketingu internetowego. Profesjonalna agencja interaktywna nie będzie obiecywać gruszek na wierzbie, niesamowitych efektów po miesiącu współpracy, ponieważ wie, że procesy które zachodzą przy konkretnych przedsięwzięciach wymagają czasu i skrupulatnie przemyślanej strategii, która jest stopniowo wdrażana.
Czego się dowiesz z tego artykułu?

Profesjonalna agencja interaktywna nie robi na „JUŻ”!

Jak wspomnieliśmy we wstępie, ludzie często oczekują natychmiastowego efektu, a co za tym idzie – natychmiastowego działania. To podejście jest zgubne, zwłaszcza jeżeli chodzi o marketing internetowy. Choć nie widać tego na pierwszy rzut oka, to praca w tym obszarze wymaga wielowątkowego rozpatrywania różnych aspektów.

Profesjonalna agencja interaktywna wie, jak ważne jest dokładne zaplanowanie działań i ich wdrożenie. Nie możemy dopuszczać do realizacji zadań w sposób chaotyczny i nieprzemyślany, ponieważ może mieć to negatywne konsekwencje dla partnera biznesowego. Czasami jednak wywierają oni nacisk na agencjach i chcą realizacji danej rzeczy na „JUŻ!”: Wpisu na stronę, zmiany w sklepie internetowym, angażującego posta na Facebook’a, itp. O ile pewne rzeczy można zrobić „od ręki”, o tyle na inne trzeba poświęcić dużą ilość czasu, a zrobienie tego na szybko, może skutkować niską jakością usługi i efektem odwrotnym do zamierzonego.

Tak bywa w przypadku social mediów. Profesjonalna agencja interaktywna wie, że przygotowywanie np. grafik lub treści do postów „na ostatnią chwilę” może skutkować wieloma niedopatrzeniami czy niedoróbkami. Te z kolei mogą wpłynąć na odbiór całej wiadomości kierowanej do społeczności, która obserwuje nasz profil firmowy na Facebook’u. Dlatego tak ważne jest zatrudnianie wykfalifikowanych pracowników. W sytuacji kryzysowej, profesjonaliści potrafią poradzić sobie z trudną sytuacją. Mają odpowiednie doświadczenie i umiejętności, a przez to potrafią uniknąć wpadek.

Profesjonalna agencja interaktywna by uniknąć takich sytuacji, tworzy ze swoimi partnerami biznesowymi plany działania, które uwzględniają działania krótko- i długoterminowe. Wtedy agencja i klient wiedzą jak będzie wyglądać współpraca w danym okresie i co musi zostać przygotowane z wyprzedzeniem, by nie działać na ostatnią chwilę.

Klient (nie) zawsze ma rację

Utarło się w naszym kraju, że to klient ma zawsze ostatnie słowo w dyskusji z firmą. Owszem, dbanie o niego i jego potrzeby jest ważne, ale tylko wtedy, gdy będzie to mieć pozytywny efekt.

Kiedy profesjonalna agencja interaktywna przygotowuje materiały do zaakceptowania dla swoich partnerów biznesowych, stawia na ich unikalność, jakość i dopasowanie do potrzeb. Unikalność jest w tym wypadku bardzo ważna. Sprawia ona, że nasze usługi czy produkty prezentowane są w sposób wyjątkowy. Pamiętajmy, że wizerunek marki jest bardzo istotny, zwłaszcza gdy działamy na rynku z dużą konkurencją.

Zdarzają się sytuację, gdy klient poszukując inspiracji natrafi na np. stronę konkurencji, która mu się spodobała i chce by wykonać swoją w takim samym stylu. Wtedy mówimy stanowcze NIE! O ile inspirowanie się czymś nie jest w żaden sposób szkodliwe, o tyle kopiowanie pomysłów zakrawa momentami o naruszanie praw autorskich. Zawsze tłumaczymy naszym klientom, że ich firma musi wyróżniać się na tle konkurencji. Jako profesjonalna agencja interaktywna doskonalone wiemy, że czasami trzeba odmówić klientowi lub odrzucić jego pomysł. To wszystko dla jego własnego dobra.

Profesjonalna agencja interaktywna stawia na jakość

Jakość oferowanych usług to parametr na który zawsze patrzymy. W końcu nie sztuką jest wydać pieniądze na coś, co nie jest ich kompletnie warte. Dlatego jako profesjonalna agencja interaktywna skupiamy się na tym, by nasze usługi były jak najwyższej jakości.

Dla przykładu, kiedy tworzymy dla naszych partnerów biznesowych strony internetowe, to zawsze dbamy o przestrzeganie elementarnych zasad ich konstruowania. Dodając do tego naszą wiedzę, doświadczenie oraz umiejętności, osiągamy świetne efekty optymalizacyjne (co jest ważne dla wyszukiwarki Google). Kiedy oddajemy gotową stronę jest ona zoptymalizowana pod SEO on-site i UX/UI.

Jakość w przypadku profesjonalnej agencji interaktywnej objawia się nie tylko samą realizacją usługi, ale także całą otoczką. Nasi partnerzy biznesowi wiedzą, że zawsze mogą na nas liczyć i to, że wykonamy dla nich pracę sumiennie.

Jeżeli chcesz dołączyć do grona naszych partnerów biznesowych – nie czekaj i skontaktuj się z nami!

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Zapytaj o bezpłatną wycenę.

zacznijmy współpracę

Konrad Grzegorczyk
Autor:
Konrad Grzegorczyk Content Marketing Specialist Człowiek o nieograniczonej wyobraźni i zamiłowaniu do twórczego działania, który we wszystkim, co go otacza, odnajduje inspirację. Dzięki temu połączeniu zasilił nasz zespół jako specjalista ds. content marketingu. Do swojej pracy podchodzi z pasją i zaangażowaniem, co sprawia, że nasi partnerzy biznesowi zawsze otrzymują treści spełniające w pełni ich oczekiwania. W swoim portfolio ma już kilkaset tekstów o różnorakiej tematyce, jak chociażby: motoryzacja, gastronomia, turystyka, rolnictwo, nowoczesne technologie, branża deweloperska.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Imię*
E-mail*
Treść komentarza*