fbpx


Dodatkowe budżety reklamowe w Google Ads dla małych i średnich przedsiębiorstw

Google nie pozostaje obojętne na losy małych i średnich przedsiębiorstw w czasie światowej pandemii – deklaruje wsparcie finansowe, które ma pomóc w utrzymywaniu kontaktu z odbiorcami firmy w tym trudnym czasie. Działanie te ma na celu nie tylko zmniejszenie ponoszonych kosztów, ale przede wszystkim ciągłość w komunikacji. Efektem ma być utrzymanie stabilności tego sektora rynku.  

Co to oznacza w praktyce? 

Małe i średnie przedsiębiorstwa otrzymają budżety reklamowe w wysokości łącznie 340 milionów USD. Będą one dostępne do wykorzystania w dowolnym momencie, do końca 2020 roku, na platformie Google Ads. 

Aby zaklasyfikować się do programu należy spełniać określone kryteria – jednym z nich jest status aktywnego reklamodawcy od początku 2019 r. Takie konta Google Ads dostaną powiadomienie w nadchodzących miesiącach o możliwości kredytowania ich działań reklamowych. 

Czy dofinansowanie dotyczy również Twojej firmy? 

Wsparcie finansowe kierowane jest do małych i średnich przedsiębiorstw znajdujących się w grupie szczególnego ryzyka. Firmy te stanowią około 90 procent wszystkich firm na całym świecie i to właśnie dla nich COVID-19 stanowi największe wyzwanie – sektor ten jest obecnie narażony na znaczne obniżenie przychodów, co w wielu przypadkach może doprowadzić do upadłości.

Jeśli zastanawiasz się, czy masz szansę otrzymać wsparcie finansowe w Google Ads, skontaktuj się z nami – za darmo sprawdzimy, czy Twoje konto reklamowe Google Ads spełnia wszystkie niezbędne kryteria, a tym samym kwalifikuje się do dofinansowania.

FAQ

Kto kwalifikuje się do uzyskania tej formy wsparcia?

Budżety reklamowe z programu wsparcia od Google będą dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw, które reklamują się bezpośrednio w Google lub za pośrednictwem sieci partnerskich. Jednak muszą być to aktywni reklamodawcy od 1 stycznia 2019 r. działający w zgodzie ze wszystkimi Warunkami korzystania z usługi Google Ads

Jak i kiedy kwalifikujący się reklamodawcy otrzymają środki finansowe na rzecz działań reklamowych?

Małe i średnie firmy na całym świecie, które są aktywnymi reklamodawcami od początku 2019 r., zostaną poinformowane w nadchodzących miesiącach – za pośrednictwem powiadomień na swoim koncie Google Ads – o możliwości kredytowania ich działań reklamowych.

Jak długo środki będą dostępne na koncie?

Z udostępnionych środków finansowych na rzecz działań w Google Ads będzie można korzystać w dowolnym momencie w ciągu roku, jednak termin ich ważności wygasa wraz z dniem 31 grudnia 2020 r. zaś wszelkie niewykorzystane środki zostaną dezaktywowane.

Czy środki na reklamę działają we wszystkich kanałach Google?
(np. w wyszukiwarce, YouTube, sieci reklamowej itp.)

Tak – dostępne środki reklamowe będą umożliwiać korzystanie ze wszystkich możliwych działań na platformie Google Ads, w tym w sieci wyszukiwania, Google Display Network i YouTube, a także ze wszystkich typów kampanii reklamowych.

Kto jeszcze – oprócz małych i średnich przedsiębiorstw – może ubiegać się o dofinansowanie?

Obok programu skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw utworzony został fundusz, którego zadaniem będzie wsparcie finansowe organizacji zdrowotnych, pracowników służby zdrowia oraz placówek rządowych, którzy swoimi działaniami przybliżają małym firmom dostęp do dodatkowego kapitału. 

Dodano 31 marca 2020 przez Łukasz