fbpx


Gotowy pomysł na biznes – Jak zostać Januszem Google?

Wizytówka Firmowa w GoogleNowa dziedzina do pracy

Wraz ze wzrostem popularności urządzeń mobilnych i mobilnego dostępu do Internetu – wzrosła rola wizytówek firmowych w Google. Dla małych, lokalnych biznesów – wizytówki w Google firmy są obecnie lepszym źródłem kontaktów z Klientem niż firmowe strony www.  Niestety, większość firm nie zdaje sobie z tego sprawy i zaniedbuje swoje wizytówki w Google (najlepszy przykład: instytucje państwowe!).

 

Biznes z Google Moja Firma kwitnie…

W tempie wykładniczym rośnie liczba majstrów, fachowców, specjalistów, ekspertów, „pracowników goooogle”, „partnerów google”, którzy dzwonią ochoczo na „losowo wybierane numery”  i chcą się zająć wizytówką Twojej firmy. Deklarują płatne założenie wizytówki, obsługę, administrowanie, komentowanie i najważniejsze – SKASOWANIE NEGATYWNYCH KOMENTARZY!

 

Czy skasowanie negatywnych komentarzy jest możliwe?

Oficjalna procedura kasowania komentarzy z Google jest prosta i jednoznaczna. Będąc zalogowanym na swoim koncie Google oznaczamy komentarz flagą i wypełniamy zgłoszenie. Nie ma znaczenia, czy jesteśmy właścicielami wizytówki, czy osobą z zewnątrz. Duża liczba zgłoszeń jednego komentarza powoduje szybsze ich rozpatrzenie przez dział techniczny Google. Dodatkowo, możemy zadzwonić na infolinię, gdzie miła Pani powie nam, że sprawa jest zgłoszona, czekamy na odpowiedź działu technicznego.

Gdy support Google nie pomoże, jedyną możliwością jest kontakt z autorem komentarza / oceny i wyjaśnienie (jeśli się podpisał i rzeczywiście był klientem Twojej firmy!). Autor zawsze może zmienić swój komentarz.

 

Jak działają Janusze Google Moja Firma – pomysł na biznes!

Co się dzieje podczas współpracy?

Janusz w tempie ekspresowym kasuje komentarze z kont, które należą do niego. Sami nie bylibyśmy w stanie tego zrobić – Google prawdopodobnie nawet po zgłoszeniu nie skasowałby komentarzy, ponieważ wyglądają na realne.

Następnie Janusz cieszy się opłatami abonamentowymi po 400zł netto dopóki nie trafi na podobnego sobie Janusza, który zgłosi się do firmy z tą samą usługą i doda swoje negatywne komentarze. Wtedy Janusz 1 stosuje tradycyjną metodę zgłaszania komentarzy do Google i oczekiwania na ich skasowanie. Janusz 2 gwarantuje zaatakowanej firmie skasowanie ich w 24h. Koło się zatacza.

Jak tego uniknąć?

Właściwie nie da się uniknąć powyższej sytuacji. Niestety, ale Google w tej płaszczyźnie ma bardzo niesprawiedliwe mechanizmy – a niby takie mądre business inteligent, machine learning, artificial intelligence, dzikie węże.

 

Co jednak możemy zrobić?

 

Wniosek

Dbaj o wizytówkę w Google Twojej firmy przynajmniej tak bardzo, jak o stronę internetową! W przypadku, gdy cierpisz na brak czasu lub posiadasz więcej niż jeden oddział swojej firmy (np. 300 oddziałów) — warto podjąć uczciwą współpracę z wyspecjalizowaną agencją, która zajmie się tym za Ciebie.

 

 

Gotowy pomysł na biznes – Jak zostać Januszem Google?
4.2 (84.71%) 17 głosów]

Dodano 22 października 2018 przez Grzegorz Wysocki