Kampanie Google Ads

Skuteczne kampanie Google Ads, dotrzemy do Twoich nowych klientów. Jesteśmy zorientowani na realizacje określonego celu.

Kampanie Google Ads

Obsługa kampanii Google Ads (AdWords)

  • Kampanie Google Ads Search

    Kampanie Google Ads Search

    Kampanie reklamowe w Google Ads Search to obecnie jedna z najpopularniejszych form reklamy internetowej. Charakteryzuje się dotarciem do grupy docelowej w momencie poszukiwania rozwiązania swojego problemu lub danej potrzeby. W połączeniu z możliwością dokładnego opomiarowania efektywności reklamy Google Ads Search są jednym z najbardziej efektywnych źródłem pozyskiwania klientów w internecie.

    przejdź
  • Reklama graficzna w Google Ads

    Reklama graficzna w Google Ads

    Google Display Network w Google Ads to świetna metoda dotarcia do klientów, na podstawie ich preferencji tematycznych. W ten sposób można dotrzeć do określonej grupy odbiorców w konkretnym czasie. Dzięki powiązaniu z ponad 2 mln witryn www oraz ponad 350 tys. aplikacji.. Pozwala to na zwiększenie świadomości istnienia przedsiębiorstwa na rynku.

    przejdź
  • Banery reklamowe HTML5 Google Ads

    Banery reklamowe HTML5 Google Ads

    Banery HTML5 Google Ads przyciągają skutecznie uwagę! Dzięki możliwości zaplanowania kampanii reklamowej na kilka sposobów, możemy dotrzeć do grupy klientów, na której nam zależy. Można tego dokonać przez kierowanie kontekstowe, kierowanie behawioralne oraz kierowanie na miejsca docelowe. Każde rozwiązanie sprawdza się w naturalnym kierowaniu potencjalnego klienta do naszej oferty.

    przejdź
  • Remarketing Google Ads

    Remarketing Google Ads

    Działania remarketingowe w Google Ads mają na celu nakłonić użytkownika, który odwiedził witrynę do ponownego powrotu i dokonania zakupu. Dzieje się tak poprzez wyświetlanie reklam (najczęściej banerowych) na innych stronach internetowych. Skuteczny remarketing pozwala pozyskanie większej ilości klientów przy ponownym odwiedzeniu witryny, nawet gdy Ci przy pierwszych oględzinach produktu nie zdecydowali się na jego zakup.

    przejdź
  • Reklama produktowa Google Ads

    Reklama produktowa Google Ads

    Reklama produktowa w Google Ads jest idealnym rozwiązaniem dla wszelkich działalności e-commerce. Pozwala na prezentację produktu tuż nad lub obok wyników organicznych w wyszukiwarce Google. Zawiera ona element graficzny, cenę, i nazwę sklepu. Odpowiednio przygotowana reklama produktowa doprowadzi do kliknięcia w nią i przekierowania na stronę sklepu.

    przejdź
  • Reklama w Google Maps

    Reklama w Google Maps

    Zastosowanie reklamy w Google Maps umożliwia uzyskanie lepszej pozycji w lokalnych wynikach wyszukiwania. Dodatkowo Okolica pinezki zaznaczona jest na fioletowo, co wyróżnia ją na mapie i ułatwia lokalizację potencjalnemu klientowi. Reklamy w Google Maps świetnie sprawdzą się w pozyskiwaniu nowych klientów na rynku lokalnym.

    przejdź

Kampanie Google Ads Lublin to jedna z najskuteczniejszych metod, które służą pozyskaniu nowych klientów. Dzięki zastosowaniu odpowiedniego rodzaju reklamy, można dotrzeć do klientów nie tylko z różnych źródeł, ale także w zróżnicowany sposób. Czym są i jak działają kampanie Google Ads? Już tłumaczymy.

Czym są kampanie Google Ads?

System reklamowy Google Ads umożliwia umieszczanie kilku typów reklam w:

  • przeglądarce Google,
  • na stronach internetowych,
  • w aplikacjach,
  • w formie wideo na platformie YouTube.

To jak wspomnieliśmy wcześniej, umożliwia dotarcie do większego grona odbiorców. System jest na tyle rozbudowany, że umożliwia sprawne określenie grupy docelowej reklam i wykluczenie osób pozornie nie zainteresowanych danym zagadnieniem.

Co istotne: kampanie Google Ads są w pełni sterowalne i kontrolowalne, dlatego nie ma ryzyka, że w niewyjaśnionych okolicznościach, budżet reklamowy zostanie przekroczony. Co jeszcze bardziej istotne – koszty reklam w Google Ads można optymalizować, a tym samym mniej zapłacić z CPC, CPM czy CPV.

Kampanie Google Ads, które znajdziesz w agencji Emedia

Oferujemy Ci wybór kilku formatów reklam, które pozwolą Ci zwiększyć widoczność Twojej firmy w Internecie.

Jest to jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych kampanii. Opiera się na wyszukiwaniu przez użytkowników konkretnych fraz, do których dostosowywane są reklamy. W ten sposób kampanie Google Ads Search wyświetlają reklamę w formie wyników wyszukiwania (zaznaczone kolorem zielonym z logotypem “REKLAMA”), które ukazują się jako pierwsze wyniki wyszukiwania. 

Ich dużą zaletą jest możliwość dokładnego opomiarowania, co pozwala skutecznie śledzić skuteczność kampanii. Na podstawie zebranych danych można podjąć dalsze decyzje dotyczące dobór takich samych lub innych typów kampanii.

Reklama graficzna w Google Ads

Ta forma reklamy umożliwia zaprezentowanie swojej oferty w sposób graficzny, na stronie internetowej lub w innym miejscu przynależącym do sieci reklamowej. Reklama graficzna w Google Ads skutecznie przyciąga uwagę, jednocześnie prezentując produkt. Ta forma zawiera również nazwę firmy oraz cenę. Użytkownik po kliknięciu w nią, zostaje przeniesiony do konkretnej podstrony z ofertą.

Banery reklamowe HTML5 Google Ads

Jest to tzw. reklama displayowa. Z racji swojej formy, to rozwiązanie jest równie efektywne, co efektowne. Banery reklamowe HTML5 Google Ads Taki typ reklamy może być kierowany do użytkowników na trzy sposoby:

  • kontekstowy – wyświetlane są w popularnych serwisach dopasowanych tematycznie do oferty;
  • behawioralny – badaniu poddawane ą zachowania użytkowników, na podstawie których system podejmuje decyzje o wyświetlaniu konkretnych rejka danym użytkownikom;
  • do miejsc docelowych – ich działanie skupia się na wyświetlaniu reklam tam, gdzie temat strony będzie zbliżony do oferty.

Remarketing Google Ads

Działania związane z remarketingiem opierają się na ponownym zaprezentowaniu reklamy użytkownikowi, który odwiedził konkretną witrynę lub skorzystał z danej aplikacji. Remarketing Google Ads opiera się na ponownym ukazaniu treści, które mają zachęcić użytkownika do powrotu i dokonania określonego działania na stronie.

Reklama remarketingowa może przybierać różne formy, jak np. banery, inne formy multimedialne czy wideo. Tego typu działania są popularne i skuteczne w przypadku marketingu internetowego.

Reklama produktowa Google Ads

To skuteczna forma zareklamowania produktów z Twojej oferty. Użytkownik o wiele chętniej kliknie w reklamę, która prezentuje mu towar, którego szuka. Reklama produktowa Google Ads jest spotykana równie często co kampanie Google Ads Search. Niejednokrotnie można spotkać obie te formy w wynikach wyszukiwania. Jednak to reklama produktowa, wyświetla się w pierwszej kolejności, o czym warto pamiętać.

Reklama w Google Maps

Takie kampanie świetnie sprawdzają się w przypadku działań reklamowych podejmowanych lokalnie. Reklama w Google Maps ma za zadanie promować wizytówkę firmy w wynikach wyszukiwania map Google. Pozwala to na zajęcie lepszej pozycji oraz wyróżnienie Twojej firmy kolorem fioletowym.

Reklama w Google Maps, podobnie jak wspomniane niektóre formaty, generuje koszt w momencie podjęcia określonej reakcji – w tym wypadku, naciśnięcia na reklamę w celu otrzymania większej ilości informacji.

Jak rozliczane są i ile kosztują kampanie Google Ads?

Kampanie mogą być rozliczane na kilka sposobów. Duży wpływa na optymalizację jej kosztów, ma właśnie sposób jej rozliczania oraz jaki maksymalny budżet chcemy przeznaczyć za kliknięcie, wyświetlenie lub obejrzenie.

CPC, czyli koszt za kliknięcie

Popularne rozwiązanie stosowane w wielu rodzajach kampanii Google Ads. Oznacza to, że ustalając konkretny budżet na reklamę, płaci się tylko w momencie, gdy użytkownik wejdzie w reklamę. W ten sposób, jeżeli jest ona nieatrakcyjna i nie przykuwa uwagi, nie są pobierane opłaty, za samo jej zobaczenie.

CPM, czyli koszt tysiąca wyświetleń

Jest to kolejna metoda rozliczenia się za reklamę. Kampanie Google Ads, które rozlicza się w ten sposób, polegają na opłacie za 1000 wyświetleń reklamy. W tym przypadku (w przeciwieństwie do CPC) nie trzeba kliknąć w reklamę, by naliczany był koszt. Ten model rozliczania kampanii wybiera się głównie podczas działań mających na celu zwiększenie rozpoznawalności marki – czy to w formie wideo, czy graficznej.

CPV, czyli koszt za obejrzenie

Takie kampanie Google Ads najczęściej możemy spotkać na YouTube. Koszt ponosi się tutaj za wyświetlanie wideo. W zależności od tego, jaki efekt chcemy uzyskać, można rozliczać się za samo wyświetlenie wideo, jak również za wyświetlanie i podjęcie reakcji.

Do kosztów kampanii Google Ads należy doliczyć jej stworzenie oraz obsługę, którą zajmuje się nasza agencja w Lublinie.

Dlaczego warto współpracować z Emedia ?

Wieloletnie doświadczenie w branży reklamy internetowej

Reklamą w Internecie zajmujemy się od 2012 roku. W Tym czasie zdobyliśmy wiele nowych informacji, umiejętności i doświadczenia, które obecnie wykorzystujemy, tworząc dla Ciebie m.in. kampanie Google Ads.

Wielu zadowolonych partnerów biznesowych

Wierzymy, że sukces Twojej firmy w internecie do wspólne dzieło – Twoje i nasze. Dlatego każdego partnera biznesowego traktujemy indywidualnie, dostosowując rozwiązania do oczekiwania, potrzeb oraz możliwości. To pozwala w osiągnąć maksimum dostępnej efektywności.

Nie stosujemy utartych schematów, za co ceni nas wielu naszych partnerów, z którymi współpracujemy już od lat. Każda firma i każda sytuacja – jest dla nas wyjątkowa.

Transparentna współpraca

Podstawą udanej współpracy jest pełna transparentność. Tworząc kampanie Google Ads, dajemy naszym partnerom pełen wgląd do realizowanych przez nas działań. Co miesiąc przygotowujemy także zestawienie, dzięki któremu będziesz mógł ocenić efektywność naszej pracy.

Wiemy jak zadbać o Twoje kampanie Google Ads

Kampanie muszą być przystosowane do branży Partnera Biznesowego. Nasze propozycje opieramy o analizę potrzeb i dane statyczne z takich systemów jak np. Google Analytics. Wtedy możemy dobrać odpowiedni kanał komunikacji dotarcia do Twoich potencjalnych klientów.

W celu maksymalizacji efektywności reklam, wykonujemy ich optymalizację, aby budżet został wykorzystany w maksymalnym stopniu, a także na bieżąco je monitorujemy i reagujemy, gdy zachodzi potrzeba.

FAQ

Na co zwrócić uwagę przy wyborze agencji SEM?

Warto sprawdzić czy dana agencja jest certyfikowanym Partnerem Google. Dzięki temu masz pewność, że nad Twoją kampanią będą zajmować się specjaliści. Ponadto dobrze jest przeczytać referencje innych firm oraz sprawdzić ich opinie w Google Moja Firma. Najlepiej jednak skontaktować się z nami bezpośrednio poprzez wysłanie briefu lub umówić się na bezpłatną konsultację. Rozmowa taka pozwala lepiej ustalić oczekiwania i potrzeby wynikające z współpracy.

Kiedy i jakich efektów kampanii Google Ads można się spodziewać?

Efekty widoczne są niemal natychmiast od startu kampanii. Ta forma reklamy jest bardzo skuteczna. Pozwala sprawnie i szybko zwiększyć sprzedaż czy ruch na stronie. W zależności od ustalonego budżetu kampanii, odpowiednio dobranej grupy docelowej i odpowiednio ustanowionej kampanii, ROAS może wynieść od kilkudziesięciu do nawet kilkuset procent.

Czy prowadzimy kampanie Google Ads tylko w Lublinie?

Oczywiście, że nie! Lublin to siedziba naszej agencji marketingowej, natomiast współpracujemy z firmami z całej Polski i nie tylko. W obecnych czasach nie ma już problemu by spotkać się i omówić cele, strategie biznesowe, zaplanować kampanie Google Ads na odległość.

Ile kosztuje reklama w Google Ads?

Koszt kampanii wynika z budżetu przeznaczonego na reklamę oraz opłaty za obsługę kampanii przez naszą agencję. Cena uzależniona jest również od rodzaju kampani oraz liczby jej elementów. W zależności od modelu rozliczania budżetu reklamowego: CPC, CPV lub CPM. Koszty reklamy Google Ads mogą się różnić też w zależności od sezonowości danego produktu czy konkurencji na rynku. Ważna jest optymalizacja, która pozwala ograniczyć koszty, przy jednoczesnym zachowaniu jej efektywności lub nawet zwiększeniu.

Jak sprawdzić czy kampania reklamowa jest prowadzona dobrze?

Jako agencja specjalizująca się w płatnych kampaniach reklamowych korzystamy z różnych narzędzi do zbierania danych. Jednym z nich jest konto menedżera Google Ads, a także narzędzie Google Analytics. Od startu kampanii dane zbierane są tam na bieżąco, to dzięki temu możemy kontrolować zarówno budżet, a także dokładnie analizować rezultaty prowadzonych działań. Pozwala nam to być elastycznym i reagować na bieżąco na wyniki prowadzonej kampanii.

Rozwiń z nami swój biznes on-line