Agencja Interaktywna Sprawdzenie

Sposób na sprawdzenie czy agencja interaktywna nadąża za rozwojem branży

Większość profesjonalnych firm w Polsce, promuje swoje usługi lub produkty w internecie. Zwykle, tego typu działania są zlecane zewnętrznym agencjom interaktywnym. Jeśli w firmie nie ma osoby, która jest specjalistą w dziedzinie marketingu internetowego, trudno zweryfikować pracę agencji interaktywnej. Raporty przesyłane przez agencję często opierają się na skomplikowanym opisie wykonanych czynności jako wiadomość e-mail lub […]

Przeczytaj

Czas zacząć pisać zamiast mówić!

Narzędzia Google rozwijają się w tempie równie szybkim jak cały rynek reklamy internetowej. Z dnia na dzień przybywa funkcji i możliwości reklamowych. Nowe funkcjonalności pozwalają precyzyjniej docierać do grupy docelowej. Stosowanie nowych możliwości daje przewagę nad konkurencją, a dodatkowo jest premiowane przez Google lepszym współczynnikiem jakości. Prowadząc bloga postaram się w krótki sposób opisywać wszelkie […]

Przeczytaj
Global site Tag

Global Site Tag – nowy kod JavaScript w Google Analytics

Google opublikowało nowy kod JavaScript do analityki internetowej o nazwie Global Site Tag. Co to jest Global Site Tag? Celem nowego kodu Google Analytics Global Site Tag jest uproszczenie generowania kodu do analityki internetowej z uwagi na fakt, że coraz więcej stron internetowych integruje kody Universal Analytics z poziomu Google Tag Manager. Ilość czynności wykonywanych z wykorzystaniem […]

Przeczytaj

Trendy marketingu internetowego, pozycjonowania 2017

Zapraszam do zobaczenia prezentacji „Pozycjonowanie 2017” przygotowanej na potrzeby szkoleniowe. Dużo ciekawych statystyk oraz analiza najskuteczniejszych metod reklamy internetowej i pozycjonowania stron internetowych. W prezentacji także wskazówki jak powinna wyglądać strona internetowa i na co należy zwrócić uwagę, aby skutecznie pozyskiwać klientów przez internet. Reklama w internecie 2017 from eMedia.com.pl

Przeczytaj