telefon | emedia sp. z o.o.

Reklama wideo YouTube Ads

Skonfigurujemy skuteczną reklamę video na YouTube. Reklamy te ze względu na popularność serwisu i atrakcyjność formatu notują ogromne zasięgi w wielu grupach docelowych.
Reklama wideo YouTube Ads

Reklama w YouTube – w jakim celu jest stosowana? Kiedy jest najskuteczniejsza?

Nadrzędnym celem kampanii w YouTube jest przede wszystkim dotarcie do jak największej grupy docelowych odbiorców w jak najkrótszym czasie. Zainteresowanie usługą czy aplikacją, zwiększenie liczby odsłon, a nawet zyskanie przychylności potencjalnych nowych klientów sprawiają, że reklama wideo YouTube Ads to potężne narzędzie. Jest to kreatywny sposób nawiązania wartościowej relacji z odbiorcami, którzy mają kontakt z wyświetlaną treścią. Miarą skuteczności środka przekazu są liczby. Aby ich wzrost był proporcjonalny należy dotrzeć do jasno określonej grupy odbiorów.

Atrakcyjny wizualnie obraz oparty na prostym przekazie ma znacznie większą szansę na osiągnięcie sukcesu. Wskazanie na konkretną płeć, wiek lub status społeczny pozwoli na nawiązanie porozumienia z odbiorcą. To z kolei przyciągnie jego uwagę na dłużej. Odniesienie się do jego lokalizacji zbuduje poczucie bliskości i dostępności. Natomiast personalizacja treści pod zainteresowania – wyróżni go na tle większej grupy.

Reklama wideo YouTube Ads – jakie daje efekty?

Możliwości, które oferuje narzędzie w formie reklamy na YouTube wykraczają daleko poza zwiększenie konwersji i ruchu na stronie. Reklama na YouTube umożliwia budowanie pozytywnego wizerunku marki. Skutkuje to pozyskaniem lojalnych klientów. Działania promocyjne i ofertowe nastawione są nie tylko na przyciągniecie odbiorcy, ale na jego stałą obecność i zaangażowanie.

Trafiając w potrzeby odbiorcy zyskuje się najcenniejszą cechę – jego zaufanie. Ten solidny fundament pozyskiwany w ciągu 5 pierwszych sekund spotu reklamowego otwiera drogę do nowych potencjalnych zainteresowanych. Reklama zoptymalizowana pod potrzeby widza nie tylko skutecznie do niego trafi, ale także sprawi, że poczuje się zrozumiany. Zaowocuje to pobudzeniem jego wyobraźni oraz chęcią zapoznania się z korzyściami płynącymi z posiadania reklamowanego produktu. Dzięki nienachalnej sugestii obrazu proces przekierowania uwagi widza na promowaną witrynę czy usługę przebiega w sposób naturalny. Skutkuje to zwiększonym ruchem na stronie lub skorzystaniem z oferty reklamodawcy.

Wzbudzając w odbiorcy poczucie przynależności oraz podając za pomocą reklamy gotowe rozwiązania na męczące go problemy. Zyskuje się wiarygodność w jego oczach i wzmacnia pozycję marki w internecie. Generowana na wielu nośnikach reklama w YouTube staje się stałym elementem otoczenia platformy, przez co zapewnia nieograniczony dostęp do potencjalnych odbiorców zarówno lokalnie, jak i w szerszym obszarze.

Reklama wideo YouTube Ads – ile to kosztuje?

Koszt realizacji kampanii reklamowej w YouTube uzależniony jest od konkretnie wybranych przez użytkownika opcji promocji. Wbrew pozorom taka forma reklamy okazuje się nie być ciężarem dla portfela reklamodawcy. Koszt kampanii jest sumą wybranej metody, czasu i pory dnia wyświetlania spotu oraz budżetu, który jest na nią przeznaczony. Faktem jest, że im większy nakład finansowy na kampanię tym szersze są jej zasięgi, a częstotliwość wyświetleń wyższa.

Rodzaje reklam oferowane przez YouTube oparte są na systemie rozliczeń CPV, czyli cost per view oraz CPM, czyli „cost per 1000 impressions”. W praktyce oznacza to płatność za faktyczne obejrzenie reklamy lub kliknięcie w promowany film. Wysokość kwoty, jaką zleceniodawca jest w stanie zapłacić za wyświetlenie reklamy przez odbiorcę jest ustalana przez niego indywidualnie i dopasowana do możliwości finansowych. Warto wziąć pod uwagę fakt, że model CPV jest na tyle elastyczny, że koszty ponoszone przez różnych reklamodawców są bardzo rozbieżne, a średnia za jedno wyświetlenie – zmienna. Rozpatrując reklamę na YouTube jako formę promocji swojej firmy należy uwzględnić, oprócz budżetu reklamowego, koszt obsługi konta reklamowego oraz utworzenia i optymalizacji kampanii przez specjalistę. Poznaj szczegóły oferty i szacunkowy koszt reklamy w YouTube, wypełniając formularz kontaktowy.

Zaufali nam

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Zapytaj o bezpłatną wycenę.

bezpłatna wycena