telefon | emedia sp. z o.o.

Optymalizacja SEO

Zadbamy o bieżące aktualizacje strony internetowej Twojej firmy, tak aby była przyjazna dla wyszukiwarek i stanowiła zaufane źródło informacji dla użytkowników.
Optymalizacja SEO

Czym jest optymalizacja stron pod kątem SEO?

Działania pod kątem SEO to między innymi optymalizacja strony internetowej na potrzeby wyszukiwarek internetowych. Jest to proces, który ma na celu poprawę widoczności witryny w organicznych (niepłatnych) wynikach wyszukiwania. Najważniejsze obszary optymalizacji SEO na stronie obejmują:

  • umożliwienie robotom sieciowym łatwego dostępu do zasobów strony,
  • odpowiednie rozplanowanie podstron oraz wewnętrznego linkowania,
  • umieszczanie treści odpowiadających na potrzeby użytkowników internetowych, wraz z określonymi słowami kluczowymi,
  • formatowanie HTML, które zapewnia szybkie i poprawne działanie oraz wygląd strony.

Działania SEO obejmującą też optymalizację poza stroną internetową, np.:

  • linki zewnętrzne, które prowadzą bezpośrednio do strony,
  • zwiększanie zasięgu strony w social media,
  • budowanie zaufania do strony poprzez działania, które powodują postrzeganie jej jako dobrej i wartościowej.

Jakie efekty daje optymalizacja strony www pod kątem SEO?

Efekt optymalizacji SEO to nie tylko lepsze pozycje w Google, ale szereg innych korzyści.

optymalizacja-seo-ikona1

Poprawa widoczności strony w wyszukiwarce Google

Zwiększona intuicyjność i czytelność informacji

optymalizacja-seo-ikona-3

Szybsze ładowanie strony

Większy ruch użytkowników na stronie

Optymalizacja strony www pod kątem SEO czyni treści w większym stopniu widoczne dla internautów. Wzrasta zatem czytelność strony, użytkownicy mogą w łatwiejszy sposób odnajdywać informacje i poruszać się pomiędzy poszczególnymi modułami www. Zoptymalizowana strona www jest wysoce funkcjonalna, co pozytywnie wpływa zarówno na wizerunek marki, jak i na korzyści finansowe. Zoptymalizowana witryna jest również bardzo dobrze oceniana w kontekście user experience.

Optymalizacja pod kątem SEO zapewnia odbiorcom, czyli internautom i potencjalnym klientom danej firmy, dostęp do przejrzystych informacji, dostosowanych do oczekiwań otoczenia. Na zoptymalizowanej stronie łatwiej znaleźć interesujące treści, co sprawia, że strona jest lepiej oceniana przez jej użytkownika. To zaś wpływa na budowanie więzi z daną marką. Im lepsze pozycjonowanie strony, tym więcej użytkowników dociera do danej strony, a tym samym poszerza się grono klientów danej firmy. W efekcie, wszystkie działania optymalizujące prowadzą do zwiększenia zysku przedsiębiorstwa, który przy wysokiej jakości usług jest wręcz niekwestionowany.

Najważniejszą kwestią jednak jest widoczność strony internetowej w Google. Dzięki optymalizacji strony i konsekwentnej pracy zarówno na niej, jak i na innych stronach, czy np. w social mediach, Twoja strona www będzie stopniowo piąć się w górę w wynikach wyszukiwania Google na kluczowe dla Twojej działalności frazy.

Jakie korzyści daje optymalizacja stron internetowych?

  • optymalizacja grafiki znacznie wpłynie na szybkość wczytywania stron
  • łatwiejsza nawigacja witryny dla osób niepełnosprawnych
  • wyższa pozycja w wyszukiwarkach i wzrost ruchu na stronie
  • przejrzysty i bardziej zachęcający wygląd witryny dla odwiedzających
  • aktualizacja witryny – dopasowanie do najnowszych trendów
  • copywriting SEO – generuje wzrost sprzedaży
  • responsywność – prawidłowe wyświetlanie się stron na urządzeniach mobilnych
  • wzrost konwersji
  • mniejszy wskaźnik odrzuceń stron
  • wyróżnienie spośród konkurencji

Ile kosztuje optymalizacja stron pod kątem SEO?

Cena optymalizacji stron pod kątem SEO jest zależna od kilku elementów, które składają się na kompleksowość lub fragmentaryczność usługi. Inny wyznacznik ceny to typ strony, jaki podlega optymalizacji – strona „wizytówka”, sklep internetowy, serwis etc. Przeciętny koszt całej usługi wynosi od około kilkuset do kilku tysięcy. Każdy z dostępnych wariantów gwarantuje zamawiającemu większy lub mniejszy procentowy wzrost ruchu na stronie oraz zamówień w przypadku sklepów internetowych.

W zależności od tego, jakim budżetem dysponuje Klient, koszt usługi można zmodyfikować i dostosować do jego możliwości i oczekiwań. Warty podkreślenia jest fakt, że optymalizacja strony pod kątem SEO to jednorazowa inwestycja, która może przynieść znaczny wzrost sprzedaży i zwrócić się firmie w mgnieniu oka. Świadomi przedsiębiorcy, którzy znają mechanizmy działania gospodarki oraz poznali swoją konkurencję, wiedzą, że jedną z możliwości przejęcia części rynku jest wyróżnienie się spośród innych ofert, a to właśnie umożliwia zoptymalizowana strona internetowa.

Zaufali nam

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Zapytaj o bezpłatną wycenę.

bezpłatna wycena