Pozyskiwanie fanów Facebook Ads

Pozyskiwanie fanów na Facebooku z wykorzystaniem kampanii reklamowych Facebook Ads. To jedyna skuteczna i legalna metoda zwiększania społeczności związanej z Twoim fanpage firmowym.

Pozyskiwanie fanów  Facebook Ads

Czym jest płatne pozyskiwanie fanów z wykorzystaniem Facebook Ads?

Płatne pozyskiwanie fanów to sposób oparty na tworzeniu płatnych kampanii reklamowych w systemie Facebook Ads. Jest to zdecydowanie najbardziej skuteczny i najszybszy sposób dotarcia do dużej grupy odbiorców jednocześnie, realizując przy tym ściśle określony cel, jakim jest między innymi zdobycie nowych fanów. 

Za pomocą profesjonalnych narzędzi Facebook Ads pozwala dotrzeć do najbardziej zainteresowanych odbiorców, którzy z dużym prawdopodobieństwem będą zaciekawieni reklamowaną witryną. Firma tworząc nową reklamę może dokładnie sprecyzować docelową grupę odbiorców. Określa się ją na podstawie danych, takich jak wiek, lokalizacja, zainteresowania czy obserwowane strony na Facebooku. Dzięki tak dokładnym informacjom Facebook wyświetla reklamy w grupie potencjalnych fanów. Tego typu płatne kampanie cechują się przede wszystkim wysoką skutecznością w pozyskiwaniu nowych obserwujących. Aby reklama była maksymalnie skuteczna należy właściwie sprecyzować docelową grupę odbiorców. 

Jakim firmom opłaca się pozyskiwanie fanów z kampanii Facebook Ads?

Budowanie grupy fanów w mediach społecznościowych jest niezwykle ważne z punktu widzenia każdej działalności, bez względu na to czy jest to duża znana marka, niewielka firma, jednoosobowa działalność czy mały fanpage. Pozyskiwanie fanów na Facebooku pozwala dotrzeć do stałych i nowych klientów z wartościową treścią, kampanią reklamową, promocjami, konkursami i innymi treściami, które budują trwałe i pozytywne relacje z klientem. Dobrze prowadzona komunikacja z odbiorcami oraz wysokiej jakości treści zachęcają do kontaktu i zaobserwowania strony.

Skutecznie zaprojektowana reklama i duża rzesza fanów wpływają pozytywnie na ogólny wizerunek marki oraz potencjalny wzrost sprzedaży produktów lub usług. Pozytywne skojarzenia związane z wizerunkiem marki w sieci przekładają się na postrzeganie jej w rzeczywistości. Budowanie świadomości marki, przedstawianie jej misji oraz dzielenie się jej wartościami jest ważnym elementem marketingu w każdej branży i pozwala klientom utożsamiać się z wartościami marki.

Po co firmie duża liczba fanów na Facebooku?

Duża liczba fanów na Facebooku wpływa bezpośrednio na wizerunek marki, jej rozpoznawalność, poziom zaufania odbiorców, a ostatecznie na ilość wykonywanych transakcji. Zbudowanie dużej społeczności pozwala na zapoznanie się z potrzebami, wymaganiami oraz opiniami klientów wyrażanymi między innymi poprzez komentarze, udostępnienia czy polubienia na Facebooku. Facebook umożliwia również łatwy kontakt z klientem poprzez wymianę wiadomości prywatnych. Do podstawowych korzyści wynikających z posiadania dużego grona fanów należą między innymi:

  •  umocnienie i podkreślenie obecności firmy w sieci, 
  • zwiększenie rozpoznawalności marki, 
  • zwiększenie zaufania stałych i nowych klientów,
  • wzrost sprzedaży produktów lub usług, 
  • budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami, 
  • możliwość dotarcia do klientów biznesowych,
  • możliwość lepszego zrozumienia potrzeb klientów poprzez aktywny dialog,
  • możliwość zbierania informacji na temat klientów i wyświetlanie reklam osobom o podobnym profilu,
  • możliwość zapewnienia lepszego kontaktu poprzez komentarze i wiadomości prywatne.

Ile kosztuje pozyskiwanie fanów z kampanii Facebook Ads?

Kampania reklamowa na Facebooku, która ma na celu docieranie do nowych odbiorców i pozyskiwanie fanów, to kluczowy zabieg w budowaniu zaufanej społeczności. W zależności od tego, ile klient jest w stanie zainwestować w kampanię, jaki jest planowany miesięczny budżet oraz oczekiwania co do efektów, stawka będzie się różnić.

Budżet kampanii reklamowej na pozyskiwanie fanów może wynosić od kilkudziesięciu złotych nawet do tysięcy w skali miesiąca. Do budżetu należy doliczyć koszty obsługi – a więc profesjonalnego zaplanowania kampanii, monitorowania jej i optymalizacji, a po zakończeniu dostarczenia pełnego raportu wyników. 

Specjalista ds. reklam w social media jest w stanie oszacować, ile warto zainwestować w reklamę danej firmy, by jak najmniejszym kosztem przyniosła ona wysoce zadowalające rezultaty. 

Zaufali nam

01-Ministerstwo-srod
01-Mix-graf
02-Honda
03-DHL
03-Volvo
04-Hampton
04-wwf
05-Kasztelan
05-UMCS
06-Pgnig
06-UW
07-lalak
08-inter
08-politechnika-lub
09-student-travel
10-autotest
11-fcabank
12-onninen
14-Skoda
15-Sobianek
17-zagiel
18-szczepan
20-Tutlo
21-Metrobikes
24-Kuchnia
27-terme
28-Franczewska
29-Kursor
30-paderewski

Rozwiń z nami swój biznes on-line