telefon | emedia sp. z o.o.

Content Marketing

Oferujemy kompleksowe wsparcie w tworzeniu i publikacji contentu dla Twojej firmy. Nasz treści wyróżniają się wysoką jakością, profesjonalnym ujęciem tematu oraz niepowtarzalnością.
Content Marketing

Czym jest content marketing?

Content marketing to innymi słowy marketing treści. Polega on na realizacji strategii marketingowej skupionej na publikacji wysokiej jakości, przydatnych oraz atrakcyjnych treści, które zainteresują potencjalnego odbiorcę. Content marketing jest realizowany poprzez redagowanie i publikowanie różnego typu tekstów targetowanych do określonych grup odbiorców, np. klientów, użytkowników, pośredników, dostawców, współpracowników i innych.

Tworzenie wartościowych treści, które odpowiadają na potrzeby odbiorców realizuje się z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi optymalizujących content. Dzięki temu specjaliści do spraw content marketingu tworzą teksty, które są chwytliwe, zapamiętywane, rzucające się w oczy, a do tego pojawiają się wysoko w wyszukiwarkach Google. Dystrybucja wartościowych treści wpływa na wzbudzenie zainteresowania oraz pobudzanie odbiorców do aktywności. To natomiast przynosi marce szereg korzyści zarówno finansowych, jak i wizerunkowych. Warto dbać o jak najlepsze treści, ponieważ w gąszczu informacyjnym obserwowanym zarówno w tradycyjnych, jak i nowych mediach, nie każdej wiadomości udaje się dotrzeć do potencjalnego odbiorcy. Nasi specjaliści wiedzą, jak robić to najlepiej.

Dlaczego profile społecznościowe Twojej firmy potrzebują dobrych treści i materiałów graficznych?

Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn i wiele innych serwisów jest dziś przepełnionych nie tylko profilami osób, ale i firm. Media społecznościowe przestały być wyłącznie przestrzenią komunikacji między znajomymi, ale coraz częściej stają się obszarem i narzędziem do budowania relacji między marką a jej potencjalnym odbiorcą. W obliczu tak dużej ilości profili, udostępnianych treści, wpisów, filmików i reklam nie jest łatwo wybić się tym, którzy oferują swoim odbiorcom mało interesujący czy mało angażujący przekaz.

By zaistnieć w świecie social media, być lubianym, cenionym, lajkowanym profilem, należy wykonać dużą pracę, która umożliwi osiągnięcie sukcesu. Drogą do budowania zaufania, a jednocześnie zwracania na siebie uwagi jest dawanie odbiorcom wysokiej jakości, atrakcyjnych treści wzbogaconych o materiały graficzne. Z tego względu świadomi przedsiębiorcy coraz chętniej zlecają przygotowywanie contentu specjalistom – copywriterom, PR-owcom, agencjom czy tak zwanym social media ninja. Eksperci z tej branży najlepiej znają tajniki skutecznej komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych, gdzie można dość łatwo zbudować społeczność fanów, klientów czy ambasadorów danej marki.

Zalety dedykowanych materiałów foto i wideo w Twoich mediach społecznościowych

Dedykowane materiały foto czy wideo w mediach społecznościowych danej firmy, organizacji, instytucji czy marki osobistej odgrywają znaczącą rolę w nawiązywaniu relacji z odbiorcami. Personalizacja przekazu, dostosowanie treści do określonej grupy odbiorców, tworzenie contentu dostosowane do oczekiwań targetu pozwalają na osiąganie sukcesów na tle wizerunkowym, a w dłuższej perspektywie czasowej również finansowym.

Materiały foto oraz wideo dostępne w mediach społecznościowych coraz częściej cechuje bardzo wysoka jakość. Dodatkowo są one wzbogacone przemyślanymi, angażującymi treściami z tak zwanym CTA – call to action. Posty czy wpisy z doskonale dobranymi materiałami graficznymi, a jednocześnie korespondującymi z charakterem i stylem marki i mówiące „tym samym językiem”, co odbiorcy przekazu, są skuteczne w pozyskiwaniu nowych fanów. Im więcej osób polubi profile w mediach społecznościowych danej firmy, organizacji czy osoby, tym więcej zdecyduje się na skorzystanie z ich usług. Warto dbać o publikowane treści i w jak największym stopniu dostosowywać je do określonej grupy będącej naszym targetem.

Content marketing – ile to kosztuje?

Trudno jednoznacznie oszacować koszt usługi content marketingu, kryje się bowiem pod nim realizacja całej strategii zawierającej szereg elementów dotyczących tworzenia i dystrybucji wysokiej jakości treści. W zależności od oczekiwań klienta, w ramach usługi specjalista może zajmować się wyłącznie redakcją postów na wybrany kanał w social media, przygotować tekst na bloga firmy, grafiki o dowolnym przeznaczeniu, czy nawet zdjęcia produktów lub usług w siedzibie firmy.

W ramach content marketingu wykonuje się również często artykuły sponsoringowe czy opisy na stronę internetową. Zakres treści, które sporządza specjalista jest więc dość duży. Kolejnym czynnikiem determinującym cenę usługi content marketingu jest ilość treści i częstotliwość planowanych publikacji. Inny aspekt warunkujący koszt to długość redagowanych tekstów – inną cenę ma pojedynczy wpis na Facebooka, a inną dwustronicowy artykuł na wskazany temat. W naszej agencji rozliczamy się miesięcznie, na podstawie indywidualnych ustaleń.

Zaufali nam

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Zapytaj o bezpłatną wycenę.

bezpłatna wycena