Google Moja Firma | Google, Facebook, SEO, e-commerce, strony www | emedia sp. z o. o.

Google Moja Firma

Uzupełnimy profil GMF, odpiszemy na opinie o Twojej firmie i będziemy regularnie publikować na niej posty, dzięki czemu Twój biznes będzie jeszcze lepiej widoczny w Internecie.
Google Moja Firma | Google, Facebook, SEO, e-commerce, strony www | emedia sp. z o. o.

Czym jest wizytówka Google Moja Firma?

Wizytówka Google Moja Firma jest usługą oferowaną przez firmę Google. Dedykowana jest właścicielom małych, średnich i dużych firm. Pozwala na zaprezentowanie najważniejszych informacji dotyczących działalności swojej firmy, a także pojawienie się w organicznych wynikach wyszukiwania z dodatkowym znacznikiem na Mapach Google, pokazującym, gdzie mieści się siedziba firmy.

Google Moja Firma | Google, Facebook, SEO, e-commerce, strony www | emedia sp. z o. o.

Wizytówka Google Moja Firma umożliwia użytkownikom szybkie i łatwe zdobycie informacji na temat Twojej firmy, takich jak adres siedziby, telefon kontaktowy, godziny otwarcia lub opinie użytkowników. Uruchomienie tej usługi pozwala uzyskać wysoką pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania. Umożliwia również śledzenie istotnych dla strategii marketingowej statystyk – takich jak liczba wyświetleń wizytówki czy kliknięć w odnośnik umieszczony przy niej. Wizytówka GMF pozwala na dodawanie zdjęć i wpisów oraz na odnoszenie się do opinii użytkowników. W Google Moja Firma możesz dodać własne adresy URL do określonych działań, takich jak:

  • Rezerwacja spotkania,
  • Składanie zamówienia,
  • Rezerwacja stolika,
  • Wyszukiwanie produktów,
  • Wyświetlanie menu lub listy usług.

Te linki ułatwiają klientom podejmowanie działań bezpośrednio z wyszukiwarki lub Map Google.

Dlaczego każda firma potrzebuje wizytówki Google Moja Firma?

Wizytówka Google Moja Firma jest dla większości firm niezbędnym elementem strategii marketingowej, który pozwala pozyskać szerokie grono odbiorców. Dzięki niej firma ma możliwość połączenia ulotki, szyldu, reklamy w prasie, a nawet obiegu opinii wśród klientów – to wszystko w jednym miejscu w cyfrowej formie! Prawidłowe skonfigurowanie tego narzędzia pozwala również z powodzeniem pełnić funkcję strony internetowej, która ma za zadanie zainteresować odbiorców produktami i usługami, a przede wszystkim poinformować o godzinach otwarcia punktu, numerze telefonu, adresie czy menu.

Wizytówka Twojej firmy w Google może być miejscem pierwszego kontaktu potencjalnego klienta z Twoją firmą – na przykład podczas szukania określonego typu miejsca w Google Maps. Szczególnie ważne jest więc, aby przykuć uwagę odbiorców trafnym opisem, atrakcyjnymi zdjęciami i wysokimi ocenami recenzentów. 

Jakich efektów możesz się spodziewać przy regularnym aktualizowaniu wizytówki GMF?

Regularne aktualizowanie wizytówki Google Moja Firma pozwala na bieżąco udostępniać odbiorcom nowe wpisy i szereg potrzebnych informacji. Dzięki temu zyskujemy gwarancję, że Google udostępnia odbiorcom najważniejsze dane o firmie. Za pomocą wizytówki Google Moja Firma możliwe jest zaktualizowanie:

  • adresu firmy,
  • godzin pracy,
  • numeru telefonu,
  • adresu witryny internetowej,
  • rodzaju prowadzonej działalności (kategorii),
  • menu – w przypadku restauracji.

Co istotne, narzędzie pozwala przydzielać role innym osobom. Oznacza to, że oprócz samego właściciela wizytówki mogą zarządzać nią również menedżerowie, co przełoży się na podział obowiązków. Prowadzenie własnej działalności wymaga zaangażowania, tak samo jak zadbanie o wizerunek firmy w sieci. Warto zatem zdecydować się na outsourcing działań związanych z prowadzeniem Google My Business, jednocześnie pozostając cały czas jej właścicielem, a co za tym idzie pełnić kontrolę nad jej funkcjonowaniem. Warto również zauważyć, że właściciel posiada najwięcej uprawnień.

Systematyczne aktualizowanie wizytówki Google Moja Firma jest bardzo ważne z punktu widzenia nie tylko firmy, ale przede wszystkim potencjalnych odbiorców. Pozwala im na bieżąco zapoznawać się z nowymi wpisami, a także dostarcza kluczowych informacji. Dowiesz się z nich, jaki jest udział odsłon wizytówki z zapytań brandowych, z zapytań o usługę lub z zapytań o markę, która jest powiązana z Twoimi usługami. Statystyki te udostępnią też takie niewidoczne w Google Analytics informacje jak: ilu klientów zapytało o trasę dojazdu do Twojego obiektu lub zadzwoniło bezpośrednio po zobaczeniu wizytówki.

Ile kosztuje prowadzenie wizytówki Google Moja Firma? Dlaczego warto powierzyć ją specjalistom?

Wizytówka Google Moja Firma to narzędzie, dzięki któremu firma zaistnieje także na Mapach Google. Niekiedy przedsiębiorca nie ma czasu na prowadzenie samodzielnie takiej wizytówki, dlatego najlepszą opcją będzie powierzenie jej specjalistom. Współpraca z firmą z zewnątrz może dać wiele możliwości, co przełoży się na dalszy rozwój firmy. 

Powierzenie obsługi wizytówki Google Moja Firma wiąże się z kosztami jej regularnej obsługi. Specjalista, który zajmuje się takimi usługami, ma za zadanie dbać o aktualność i atrakcyjność wizytówki, a także odpowiadać na recenzje i wyjaśniać ewentualne problemy niezadowolonych klientów. Dzięki temu przedsiębiorca oszczędza czas potrzebny na wykonanie szeregu czynności związanych z obsługą wizytówki, zaś na koniec miesiąca może samodzielnie sprawdzić osiągane wyniki w podsumowującym raporcie.

Zlecając usługę agencji warto zdecydować się na taką, która posiada już doświadczenie w prowadzeniu wizytówki z branży Twojej firmy oraz ma status partnera Google, dzięki czemu możemy być pewni jakości pracy. Koszt kompleksowej obsługi wizytówki Google My Business jest uzależniony od indywidualnych ustaleń z każdym klientem, jednak średnio oscyluje on na poziomie kilkuset złotych. 

Zaufali nam

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Zapytaj o bezpłatną wycenę.

bezpłatna wycena