Instagram | Google, Facebook, SEO, e-commerce, strony www | emedia sp. z o. o.

Instagram

Zatroszczymy się o wizerunek Twojej marki na Instagramie. Odpowiemy na komentarze, rezenzje i wiadomości, zwiększymy grono odbiorców Twojej strony.
Instagram | Google, Facebook, SEO, e-commerce, strony www | emedia sp. z o. o.
Instagram | Google, Facebook, SEO, e-commerce, strony www | emedia sp. z o. o.

Profil firmowy na Instagramie to forma wizytówki marki, którą chętnie odwiedzają jej klienci. Dziś, wiele firm by być zauważalnymi, musi prowadzić aktywną działalność w swoich internetowych kanałach. Profil firmowy na Instagramie to doskonała przestrzeń do prezentacji swojej firmy, własnych usług, zaplecza czy produktów. Dzięki temu łatwo dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, zbudować wokół swojej firmy społeczność i wierną grupę fanów, którzy będą chętnie odwiedzać dany profil i angażować się w działania prowadzone przez firmę.

Na profil firmowy na Instagramie decydują się właściciele marek z różnych sektorów gospodarki. Są to zarówno małe, średnie, jak i bardzo duże firmy zwykle z obszarów takich jak: moda, uroda, sztuka, kulinaria, ale też sport, zdrowie czy nawet motoryzacja. Instagram jest platformą, gdzie niemal każda nisza znajdzie swoją przestrzeń. Wystarczy umiejętnie realizować strategię social media nastawioną na określony cel. Instagram pomógł już wielu markom wyróżnić się od konkurencji. Warto za pomocą firmowego profilu na Instagramie budować komunikację ze swoimi odbiorcami i tworzyć tym samym długofalowe relacje.

Jakim firmom największe korzyści przyniesie profil na Instagramie?

Profile biznesowe na Instagramie zyskują dziś na popularności, ponieważ właściciele firm decydujących się na zaistnienie w tym medium społecznościowym są coraz bardziej świadomi, jak ważna jest komunikacja w Internecie. 

O sukcesie prowadzonych działań w tym serwisie decyduje jakość publikowanych treści, a przede wszystkich materiałów graficznych. Dziś nie tylko profesjonalne, wielkie firmy mają narzędzia i wiedzę na temat publikowania estetycznych, interesujących fotografii wysokiej jakości. Bardzo często zwykli użytkownicy social media gromadzą w swoich kanałach tysiące followersów.

Odpowiedzią na pytanie, co zrobić, by profil biznesowy firmy przyniósł największe korzyści, jest postawienie na staranność, skrupulatność, dbałość i regularność prowadzonej komunikacji. Na Instagramie zyskują ci, których profile są zarządzane profesjonalnie, z wcześniej ustaloną kompleksową strategią. Wysokiej jakości fotografie czy grafiki i angażujące treści sprawią, że użytkownicy Instagrama zwrócą uwagę na profil danej marki.

Jakich efektów możesz się spodziewać?

Profesjonalnie prowadzony profil biznesowy na Instagramie gromadzi rzesze fanów, którzy obserwują działania firmy, „serduszkują” zdjęcia czy oznaczają markę w swoich postach i relacjach. W konsekwencji dobra sława o firmie, jej produktach czy usługach niekiedy wirusowo roznosi się po sieci, wpływając korzystnie na obraz marki powstający w głowach potencjalnych klientów.

Im większe jest zainteresowanie daną marką w social media, w tym przypadku na Instagramie, tym wzrasta ruch na stronie internetowej, a ostatecznie także sprzedaż produktów lub usług. Publicity, czyli rozgłos, jaki często jest efektem realizowania strategicznych działań komunikacyjnych, może znacznie wpłynąć na wyniki finansowe firmy. Im więcej osób interesuje się daną marką, śledzi ją i udostępnia posty, tym znacznie wzrasta sprzedaż produktów czy usług.

Profesjonalnie prowadzone profile biznesowe na Instagramie inspirują wielu internautów, sprawiają, że aspirują oni do bycia częścią danej marki. Jest to zatem doskonały kanał do budowania atrakcyjnego obrazu firmy w oczach odbiorców, co poza korzyściami sprzedażowymi, pozwala osiągnąć pożądane korzyści na tle wizerunkowym.

Ile kosztuje prowadzenie profilu firmowego na Instagramie? Dlaczego warto powierzyć go specjalistom?

Koszt prowadzenia profilu firmowego na Instagramie jest uzależniony od kilku czynników. Jest to m.in.: liczba publikowanych postów w skali miesiąca, rodzaj udostępnianych materiałów – grafiki, zdjęcia czy filmiki. Wiemy, że każda firma ma inny charakter i potrzebuje innej strategii, częstotliwości dodawanych treści czy typów redagowanych postów. Z tego względu cena usługi prowadzenia profilu firmowego jest uzgadniana indywidualnie z każdym klientem. Personalizacja oferty to idealne rozwiązanie, dopasowane do potrzeb, oczekiwań, ale i możliwości firm.

W cenę usługi wchodzi kilka elementów. Jest to: przygotowywanie harmonogramów treści, które są przesyłane klientowi do zaakceptowania przed publikacją, do tego stała opieka nad profilem biznesowym, czyli regularne odpisywanie na wiadomości i komentarze oraz budowanie społeczności wokół profilu, zaś na koniec każdego miesiąca przygotowanie raportu podsumowującego wyniki przeprowadzonych działań.

Coraz więcej firm decyduje się na założenie profilu biznesowego na Instagramie. Jest to bowiem narzędzie, które pozwala stworzyć wizerunek, jaki internauci pokochają – pod warunkiem, że komunikacja będzie realizowana na najwyższym poziomie. Z tego względu prowadzenie profilu biznesowego warto zlecić specjalistom, którzy dołożą wszelkich starań, by spójność i atrakcyjność przekazu inspirowały oraz angażowały użytkowników Instagrama.

Zaufali nam

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Zapytaj o bezpłatną wycenę.

bezpłatna wycena