fbpx


Cena pozycjonowania stron www

pozycjonowanie

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych? Czy pozycjonowanie może mieć „sztywny” cennik? Chcę żeby moja firma była na 1 pozycji w Google pod słowem kluczowym „…”. Zwykle od tego zaczyna się współpraca z agencją interaktywną. Jednak czy to jest właściwa droga?

Czy pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania Google pod hasłem „telewizor samsung” zapewni Twojemu sklepowi internetowemu sukces w sprzedaży? Co wpiszesz osobiście w Google będąc na ostatnim etapie procesu zakupowego? Telewizor Samsung? Raczej nie…


Najważniejsze informacje na temat pozycjonowania:

Jak pozycjonować żeby osiągnąć sukces?

Wyszukiwarka Google wkrótce skończy 20 lat. Przez ten okres algorytmy wyszukiwania i nawyki internautów zmieniały się kilkukrotnie. Obecnie myślenie o sprzedaży w kategorii ceny za pozycjonowanie stron internetowych, ceny pozycjonowania zależnej od miejsca na liście wyników wyszukiwania, ceny za 1 miejsce w Google itd. jest kompletnie mylne i przestarzałe. Cena pozycjonowania stron internetowych to cena za określone działania mające wpływ na pozycje w Google i sprzedaż firmy.

Co rozumiesz przez pojęcie „pozycjonowanie w Google”?

Kilka lat temu pojęcie pozycjonowania stron internetowych odnosiło się do wyników wyszukiwania organicznych Google. Wszyscy pamiętamy „mapę ciepła” która jednoznacznie wskazywała, że najlepszą efektywność mają tylko 3 pierwsze wyniki wyszukiwania.

Dziś pierwsza strona wyszukiwania Google oprócz wyników organicznych wyświetla setki dodatkowych elementów ponad nimi tj. mapy, reklamy tekstowe, reklamy produktowe, graf wiedzy. Dodatkowo wyniki wyszukiwania organicznego dopasowywane są dynamicznie. W różnych lokalizacjach zobaczysz inne wyniki wyszukiwania dla tych samych fraz. Mogą być one personalizowane o Twoje preferencje i historię poprzednich wyszukiwań.

Jaki więc ma sens usługa pozycjonowania stron w wynikach organicznych?

Pojęcie „pozycjonowania stron internetowych” ewoluuje w swoim tempie. Dziś najlepsze definicje mówią o działaniach zwiększających ruch użytkowników na stronie internetowej firmy ze źródła Google, który ma bezpośrednie przełożenie na sprzedaż (konwersje).

W powyższej definicji nie ma słowa „pozycja w Google”! Ta definicja i podejście do współpracy z agencją interaktywną jest bardzo wygodna i efektywna. Jeśli interesuje Cię sprzedaż i rozwój swojej działalności, dlaczego się na tym nie skupić? Po co kontrolować pozycje w Google, jak możesz kontrolować wzrost popularności swojej firmy i wzrost sprzedaży? Jak kontrolować pozycje w Google skoro mogą być różne dla każdego z nas?

 

Wniosekpozycjonowanie

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, zmień swoją definicję pozycjonowania stron internetowych w kontekście ceny i opłat za określone pozycje w Google. Najważniejszy dla Ciebie jako przedsiębiorcy, osoby odpowiedzialnej za sprzedaż, jest efekt końcowy – popularność, sprzedaż.

Pozycjonowanie stron internetowych potraktuj jako proces, którym zarządzanie zlecasz agencji interaktywnej. To ona powinna zdecydować jakie frazy kluczowe pozycjonować organicznie, jakie usługi i produkty wyświetlać w reklamach płatnych Google AdWords, oraz jak wykorzystać efektywność pozostałych narzędzi Google. Często do efektywnej pracy potrzebne będzie zaangażowanie także Twojej firmy, jako eksperta w swojej dziedzinie. Twoja rola to kontrolowanie efektów pracy – wzrostu konwertujących użytkowników na stronie, wzrostu sprzedaży!

 

Na koniec anegdota przeczytana w jednej z książek na temat Google. Firma Google zatrudnia najlepiej wykształconych i najmądrzejszych ludzi na świecie. To własnie oni odpowiedzialni są za tajny algorytm pozycjonowania stron internetowych w wynikach organicznych Google. Proces pozycjonowania stron internetowych jest zabroniony. Ranking wyników wyszukiwania powinien być tworzony w sposób naturalny.

Zatem jak wygląda usługa „pozycjonowanie stron internetowych” widziana oczami pracowników Google? Pozycjonowanie stron to proces w którym mądrzy ludzie z całego świata próbują przechytrzyć algorytm stworzony przez najmądrzejszych ludzi z całego świata. Często im się to udaje jednak zwykle na bardzo krótko.

Ciekawostka – jak sądzisz? Czy ktoś wpisuje w Google frazy typu „pozycjonowanie lublin cennik„? Przekonaj się o tym z wykorzystaniem narzędzia Google Trends!

Cena pozycjonowania stron www
5 (100%) 1 głosów]

Dodano 20 września 2017 przez Grzegorz Wysocki