fbpx
Wizytówka Firmowa w Google

Gotowy pomysł na biznes – Jak zostać Januszem Google?

Nowa dziedzina do pracy Wraz ze wzrostem popularności urządzeń mobilnych i mobilnego dostępu do Internetu – wzrosła rola wizytówek firmowych w Google. Dla małych, lokalnych biznesów – wizytówki w Google firmy są obecnie lepszym źródłem kontaktów z Klientem niż firmowe strony www.  Niestety, większość firm nie zdaje sobie z tego sprawy i zaniedbuje swoje wizytówki […]

Przeczytaj

Chrome 69 sama zaloguje cię do przeglądarki. Jest powód do paniki?

Nowa aktualizacja przeglądarki Google Chrome przyniosła kilka zmian – w tym także jedną, która wywołała niemałe poruszenie i wzbudziła sporo emocji. Użytkownicy donoszą, że logując się do Gmaila lub jakiejkolwiek innej usługi Google zostajesz automatycznie i bez pytania zalogowany do przeglądarki. Chrome sam tworzy konto lokalne, twoje zdjęcie z miniaturki konta Google pojawia się po […]

Przeczytaj

Pozycjonowanie Voice Search

Co to jest Voice Search? Voice Search to nowość, która będzie miała coraz większe znaczenie w pozycjonowaniu stron WWW. Niesie to pewne konsekwencje dla twórców stron internetowych. Jak działa Voice Search ? Głównym czynnikiem rankingowym będzie szybkość ładowania strony i jej „lekkość”. Od strony praktycznej oznacza to preferowanie rozwiązań typu AMP (Accelareted Media Pages), a […]

Przeczytaj

Google AdWords zmienia nazwę na Google Ads – co musisz wiedzieć

Google AdWords zmienia nazwę na Google Ads Usługa Google istnieje już 18 lat i właśnie zostało ogłoszone, że kończy swój długi żywot pod tą nazwą. Nowa usługa będzie nosiła nazwę Google Ads i przy okazji wniesie także kilka innych rozwiązań – różne usługi reklamowe będą przekształcone w jeden system. Oprócz Google Ads do dyspozycji użytkowników będzie też Google Marketing Platform […]

Przeczytaj

RODO ocena ryzyka

Ocena ryzyka i skutków dla ochrony danych W art. 35 RODO wprowadzono pojęcie oceny skutków dla ochrony danych. Przeprowadzenie oceny skutków dla ochrony danych wymaga się wyłącznie w przypadku, gdy przetwarzanie „może powodować wysokie ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych”  W przypadku stron internetowych dotyczy to głównie stron, które zbierają dane osobowe (sklepy internetowe, […]

Przeczytaj
google adwords lublin

Kampanie reklamowe Google AdWords Lublin

Szukasz specjalistów Google AdWords w Lublinie? Współpracując z eMedia, gwarantujemy Ci dostęp do naszych specjalistów w biurze, na miejscu – w Lublinie. Nasza siedziba mieści się przy al. Kraśnickiej 127 w budynku Famiko. Biuro zlokalizowane jest w pobliżu jedynego w Lublinie marketu TESCO. Nasza firma jako jedna z nielicznych w Lublinie, posiada oficjalny status Google Partners, […]

Przeczytaj
blokada reklam 2018

Blokada reklam przez Google Chrome w 2018 roku

W 2018 roku, od 15 lutego Google Chrome będzie blokować reklamy internetowe, które nie spełniają standardów określonych przez Coalition for Better Ads. Chodzi o ograniczenie uciążliwych reklam dla użytkowników. Google ma na celu zachęcić do tworzenia lepszej jakości reklam. Przede wszystkim także ograniczyć liczbę użytkowników korzystających z powszechnych rozszerzeń blokujących reklamy np. typu AdBlock i innego […]

Przeczytaj
Remarketing Lublin

Remarketing co to jest i czy warto?

Remarketing polega na wyświetleniu reklam graficznych lub tekstowych użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę internetową lub aplikację mobilną.   Jak działa remarketing? Wchodząc na strony internetowe akceptujesz politykę cookies. Dzięki temu właściciel strony internetowej może zapisać Twój plik cookies na liście remarketingowej. Popularnym sposobem na tworzenie list remarketingowych jest wykorzystanie programu Google Analytics. Umożliwia on precyzyjne tworzenie […]

Przeczytaj
Agencja Interaktywna Sprawdzenie

Sposób na sprawdzenie czy agencja interaktywna nadąża za rozwojem branży

Większość profesjonalnych firm w Polsce, promuje swoje usługi lub produkty w internecie. Zwykle, tego typu działania są zlecane zewnętrznym agencjom interaktywnym. Jeśli w firmie nie ma osoby, która jest specjalistą w dziedzinie marketingu internetowego, trudno zweryfikować pracę agencji interaktywnej. Raporty przesyłane przez agencję często opierają się na skomplikowanym opisie wykonanych czynności jako wiadomość e-mail lub […]

Przeczytaj
Facebook Ads

Co to jest Facebook Ads?

Facebook Ads to narzędzie umożliwiające tworzenie i prowadzenie reklam na profilach społecznościowych na Facebook. Pozwala na łatwe i szybkie dotarcie tylko do tych użytkowników, którzy leżą w kręgu naszego zainteresowania.  Określenie grupy docelowej Możliwość określenia grupy docelowej sprawia, że nasza reklama trafi tylko do tych użytkowników, którzy mogą być zainteresowani naszym produktem lub usługą. Facebook […]

Przeczytaj