fbpx


SMS’y prosto z reklam w Google

Jakiś czas temu Google wprowadziło w polskiej wersji Google AdWords nowe rozszerzenie reklam – „rozszerzenie wiadomości”.

 

Dzięki wykorzystaniu nowego rozszerzenia reklam osoby wyszukujące w Google z użyciem urządzeń mobilnych zobaczą dodatkową opcję. Poniżej przykład z wykorzystaniem rozszerzenia:

 

Jak wygląda rozszerzenie wiadomości w wynikach wyszukiwania?

sms od google

 

rozszerzenie wiadomości google adwrods

 

Reklamy z rozszerzeniem wiadomości zawierają dodatkowy wiersz tekstu, który po kliknięciu automatycznie przekierowuje nas do systemowej opcji wysyłki SMS w telefonie. Tekst widoczny w wynikach wyszukiwania i treść smsa oraz numer telefonu możemy skonfigurować z poziomu panelu Google AdWords.

Jak wygląda konfiguracja?

konfiguracja sms

Konfiguracja umożliwia podanie tekstu sms, oraz tekstu wyświetlanej reklamy. Dodatkowo mamy możliwość utworzenia harmonogramu wyświetlania rozszerzenia. Każda grupa reklam może posiadać oddzielne rozszerzenie.

 

Jakie są zalety rozszerzenia wiadomości i efekty stosowania?

Rozszerzenie wiadomości stosujemy testowo w kilku kampaniach ogólnopolskich. Na obecny moment główną zaletą jest wyświetlanie dodatkowego wiersza reklamowego. Reklamy wtedy zajmują jeszcze więcej miejsca na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

Statystyki rozszerzenia pokazują szczegółową ilość wyświetleń oraz kliknięć. .

Dodano 20 września 2016 przez Grzegorz Wysocki