Sposób na sprawdzenie czy agencja interaktywna nadąża za rozwojem branży

Agencja Interaktywna SprawdzenieWiększość profesjonalnych firm w Polsce, promuje swoje usługi lub produkty w internecie. Zwykle, tego typu działania są zlecane zewnętrznym agencjom interaktywnym. Jeśli w firmie nie ma osoby, która jest specjalistą w dziedzinie marketingu internetowego, trudno zweryfikować pracę agencji interaktywnej. Raporty przesyłane przez agencję często opierają się na skomplikowanym opisie wykonanych czynności jako wiadomość e-mail lub automatycznie generowane pliki „z numerami pozycji” bez żadnej interpretacji wraz z fakturą.

Z uwagi na dynamiczny rozwój technologii internetowych, najlepsze agencje interaktywne muszą stale podnosić jakość swoich usług i obsługi.  Poniżej przedstawiam jak w pięciu szybkich krokach sprawdzić działania agencji interaktywnej.


Jaka jest jakość strony internetowej agencji?

Wyniki testów przedstawiane są w skali punktowej, to pozwoli Ci je ocenić. Strona internetowa profesjonalnej agencji interaktywnej jest wizytówką firmy i świadczonych usług.

Czy agencja posiada oficjalny status Autoryzowanego Partnera firmy Google?

Posiadanie statusu agencji interaktywnej Google Partners świadczy o tym iż agencja posiada kompetencje i zasoby do realizacji profesjonalnych działań reklamowych w internecie. Agencje ze statusem Google Partners są weryfikowane przez Google i sprawdzane pod kątem kompetencji i budżetów reklamowych. Dodatkowo agencje posiadające status Partnera Google otrzymują profesjonalne wsparcie Zespołu Agencyjnego Google w przypadku zaawansowanych działań reklamowych dla swoich klientów. 

Jak wyglądają raporty przesyłane przez agencję?

Profesjonalna agencja interaktywna nie używa czarów. Po ustaleniu z Tobą celów jakie są do zrealizowania np. wysłanych formularzy kontaktowych, agencja powinna skupić się na ich realizacji z wykorzystaniem najbardziej efektywnych metod. Z wykorzystaniem obecnie dostępnej technologii agencja powinna dostarczać minimum raz w miesiącu pełne raporty swoich działań. Na podstawie raportów powinieneś orientować się w podstawowych parametrach swojej strony internetowej. Dodatkowo każde wykonane działanie powinno być rozliczone w zestawieniu ze zrealizowanymi celami strony internetowej.

Czy agencja wykorzystuje najnowsze technologie?

Wykorzystanie powyższych narzędzie we współpracy firmy z agencją interaktywną gwarantuje lepsze efekty w realizacji opracowanych celów. 

Jak agencja promuje swoje najlepsze usługi? 

Promocja usług własnych to najlepsza wizytówka agencji interaktywnej. Jeśli agencja profesjonalnie dba o swój wizerunek w internecie, możesz być pewien, że ma możliwości zadbania o Twoje przedsiębiorstwo na równie wysokim poziomie.


Wniosek

Obecnie na rynku reklamy internetowej działa duża ilość firm z ofertą, której zwykle nie da się ze sobą porównać. Wybór najlepszej agencji interaktywnej ma długofalowe skutki w działaniu firmy.  Dlatego bardzo ważne jest, dokonanie wyboru w oparciu o jasne kryteria – przykładowo o opisane w powyższym opracowaniu.

 

Dodano 10 października 2017 przez Grzegorz Wysocki