fbpx


Status Google Partners – co to i po co?

Status Google Partners to oficjalne wyróżnienie agencji interaktywnych i specjalistów indywidualnych, firmy Google, związane z reklamami Google AdWords.

Status Autoryzowanej Agencji Google Partners świadczy o tym, że agencja posiada aktualne certyfikaty z zakresu Google AdWords a skuteczność prowadzonych działań AdWords jest na poziomie akceptowalnym przez Zespół Google.

 

Jakie są rodzaje statusu Google Partners?

Z uwagi na fakt, iż system Google AdWods w ostatnich latach znacznie się rozbudował, Google postanowiło podzielić specjalistów wg. specjalizacji.

Obecnie dostępne są następujące specjalizacje: 

Jakie dokładnie kryteria musi spełnić agencja?

Status Google Partners otrzymuje agencja spełniająca następujące kryteria:

Jaka jest różnica pomiędzy statusem Google Partners a Google Partners Premium?

Zarówno posiadacze statusu Google Partner i Google Partner Premium muszą spełnić powyższe kryteria. Status Google Partner Premium otrzymują największe firmy zajmujące się reklamą w Internecie.

Status Google Partner Premium przyznawany jest firmom, które przekraczają progi wydatków i jakości w każdej z wymienionych powyżej specjalizacji.

Czy status Google Partners Premium jest lepszy od Google Partners?

Posiadanie statusu premium nie świadczy o lepszej jakości wykonywanych usług. Zwykle posiadają go firmy największe, prowadzące działania wysokobudżetowe i obsługujące dużą ilość firm. Niejednokrotnie może się okazać, iż firmy ze statusem Google Partners prowadzą działania o wyższej jakości. Zwykle dzieje się tak na skutek indywidualnego podejścia do klientów i elastycznej współpracy.

Największe firmy z uwagi na dużą liczbę klientów prowadzą często działania wg. ściśle ustalonych procedur i regulaminów.

Dodano 8 listopada 2016 przez Grzegorz Wysocki