Reklama Google Ad Grants

Darmowa reklama dla zarejestrowanych fundacji z budżetem do 10 tys. USD miesięcznie.Google Grants

Dofinansowanie Organizacji Non-Profit do 40 tys. zł od Google. W ramach programu Google Ad Grants możemy reklamować działalność Państwa organizacji w wyszukiwarce Google bez ponoszenia opłat! Firma Google finansuje budżety na reklamę w wyszukiwarce. Beneficjent może otrzymać do dyspozycji 40 000zł na reklamy tekstowe i promocję swojej działalności. Reklamy w ramach dofinansowania zapewniają ogromny zasięg i możliwość dotarcia do milionów osób w Internecie.

Co może reklamować Fundacja lub Stowarzyszenie?

– kampanię z wykorzystaniem Google Grants, można wykorzystać do promocji przekazania 1% podatku z PIT
– w ramach promocji możesz zachęcać inwestorów i darczyńców do wsparcia działalności
– możliwa jest promocja wszelkiego rodzaju wydarzeń (imprezy, wystawy, koncerty, konferencje)
– reklamy mogą mieć na celu pozyskiwanie nowych wolontariuszy
– możliwe jest wyświetlanie reklam osobom, które poszukują organizacji takich jak Państwa
– możliwości programu Google Grants są znacznie większe. Wspólnie opracujemy strategię najlepszą dla Państwa działalności.

Jakie są kryteria przystąpienia do Google Grants?

– posiadać zarejestrowaną fundację lub stowarzyszenie w Polsce
– prowadzić stronę internetową
– przejść weryfikację firmy zewnętrznej Techsoup
– skonfigurować wszystkie narzędzia Google niezbędne do prowadzenia reklam
– zaprojektować, prowadzić i optymalizować kampanię reklamową

Co oferujemy w ramach współpracy?

– skompletowanie niezbędnych dokumentów Państwa działalności
– zgłoszenie działalności do weryfikacji
– konfiguracja narzędzi Google niezbędnych do prowadzenia działań reklamowych
– optymalizacja strony internetowej pod kątem działań reklamowych
– opracowanie strategii promocji Państwa działalności
– projektowanie kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google
– prowadzenie, optymalizacja i raportowanie z prowadzonych działań
– koszt współpracy z eMedia w ramach prowadzenia działań Google Grants wynoszą od 300zł do 500zł netto / m-ce w zależności od zakresu współpracy.

 

Przykłady efektów programu Google Ad Grants

Wzrost zbiórki funduszy o 105%

Organizacja Kiwis for kiwi™ poinformowała, że podczas pierwszego miesiąca reklamowania się w ramach Google Ad Grants ruch związany z krajową kampanią zbiórki funduszy wzrósł o 105% i osiągnął rekordowy poziom 12 000 użytkowników. W ciągu następnych siedmiu miesięcy ruch z Google AdWords zwiększył się o 25% i obecnie stanowi 80% wszystkich wizyt w witrynie. Zespół organizacji aktywnie monitoruje kampanie oraz cieszy się z takiego sukcesu i rozwoju. Wkrótce minie rok od przystąpienia do Ad Grants, dlatego Kiwis for kiwi™ planuje wdrożyć śledzenie konwersji w Google Analytics, by dokładniej analizować liczbę darowizn uzyskiwanych dzięki AdWords.

17% darowizn z Google Grants

Starania Jeana O’Briena, by poprawić wykorzystanie konta AdWords (Google Grants) organizacji Barnardos, bezpośrednio wpłynęły na skuteczność słów kluczowych, wysokość darowizn i liczbę rejestracji online. Barnardos osiągnęła rekordowy współczynnik konwersji równy 9,5%, lepszy niż na innych platformach marketingu online. Jean O’Brien z dumą stwierdził, że obecnie z AdWords pochodzi 15% rejestracji adresów e-mail i 17% darowizn online. Od rozpoczęcia działalności reklamowej w Google Ad Grants w 2007 roku świadomość marki stale rośnie, a AdWords odpowiada w tej chwili za 28% wyświetleń stron witryny. Organizacja cały czas pomaga dzieciom w Irlandii i jest wdzięczna Google Ad Grants za możliwość reklamowania się w internecie.

Wzrost przekazywanych darowizn

Od chwili, gdy organizacja Mutirão no Bem rozpoczęła swoje kampanie reklamowe w AdWords Express, wiedza o niej bardzo się rozpowszechniła. W ciągu pierwszych pięciu miesięcy jej reklamy wyświetliły się ponad milion razy i wygenerowały 15 000 kliknięć prowadzących na jej stronę internetową. W ciągu jednego z miesięcy zaobserwowano też wzrost zainteresowania przekazywaniem darowizn online – wówczas stanowiły one aż 39% całkowitego przychodu ze zbiórek charytatywnych. Popularyzacja wiedzy o organizacji Mutirão no Bem zaowocowała też wzrostem liczby potencjalnych wolontariuszy o 40%.

Więcej adopcji bezpańskich zwierząt

Od momentu dołączenia do programu Google Ad Grants schronisko dla zwierząt We Care Animal Rescue zanotowało w zeszłym roku miesięczny wzrost internetowych zgłoszeń adopcyjnych o 125%. „Tworzenie kampanii AdWords Express było proste, a przygotowanie naszej pierwszej reklamy zajęło nam zaledwie kilka minut. Obsługa Adwords Express nie sprawiła nam żadnych trudności, a rezultaty zauważyliśmy już tego samego dnia, w którym stworzyliśmy reklamę” – mówi Susan Wren, prezes zarządu. Internetowe kampanie AdWords Express z powodzeniem przyciągają nowych ofiarodawców i wolontariuszy, zwiększają liczbę adopcji zwierząt, a dodatkowo zapewniają lepszą rozpoznawalność organizacji w społeczności.