To niezawodne narzędzie, które może pomóc Twojej firmie usprawnić, zautomatyzować i mierzyć efekty działań e-mail marketingowych. Nie tylko jest w stanie pomóc Ci znaleźć nowych klientów, lecz także budować mocne relacje z obecnymi, zachęcać ich do aktywności oraz zwiększać liczbę konwersji. Dzięki temu użytecznemu narzędziu możesz wysyłać zaawansowane maile oraz newsletter, a co lepsze, możesz dokonać szczegółowej obserwacji Twoich potencjalnych i obecnych klientów.
Dzięki Marketing Automation możesz śledzić działania swoich klientów, jakie konkretne czynności wykonują oraz identyfikować ich tożsamość. Są one skuteczne ze względu, na to, że są spersonalizowane i zawierają treść zgodną z oczekiwaniami osobnego klienta. Oczywiste jest więc, że częstotliwość klikania jest większa, co pomaga we wzrastaniu przychodów w Twojej firmie. W przeciwieństwie do zwykłych biuletynów, e-mail marketing jest tworzony jednorazowo a następnie automatycznie wysyłany do wybranych osób. Przykładowo może to być kampania e-mail wysyłana do każdego użytkownika, który zarejestrował się w Twojej witrynie. Jednorazowo można skonfigurować taki e-mail, a następnie już tylko narzędzie „automatyzuje” wysyłanie go do tych osób, które się zarejestrowały. To znacznie ułatwia i usprawnia Twoje wszelkie działania marketingowe.
To jedna z lepszych metod na utrzymanie swoich stałych konsumentów. Marketing automation pozwala na utrzymanie dobrych relacji z klientami poprzez identyfikowanie się z ich potrzebami. Ważne jest, aby zaspokoić te potrzeby i dopasować się do ich preferencji. Do każdej z grup należy podchodzić indywidualnie. Inne cele będą miały kobiety, inne mężczyźni. Różnice oczekiwań będzie można zaobserwować u starszej i młodszej grupy wiekowej etc. Dlatego warto podzielić sobie bazę klientów na oddzielne segmenty.
Dzięki narzędziom śledzenia Twoich odbiorców, masz możliwość odnajdywania tych, którzy od dawna nie wykazali żadnej aktywności i zmobilizować ich do konwersji na Twojej stronie. Dzięki okazaniu zainteresowania masz dużą szansę, żeby przekonać ich do wykonania pożądanego działania.
Marketing Automation to świetna forma wywoływania myślenia o Twojej firmie. Tak właśnie działa automatyzacja marketingu. Wysyłając zautomatyzowane wiadomości e-mail, kiedykolwiek, gdy ktoś się zarejestruje lub proponując darmowy gadżet, wzmacniasz relacje między Tobą a klientem. Po zbudowaniu trwałej i lojalnej relacji klient-firma istnieje duże prawdopodobieństwo na dalszą pozytywną rekomendację od takich osób, co działa na korzyść wyników Twojej firmy.
Marketing Automation oszczędza czas i pieniądze. Porównując koszty wysyłania wiadomości e-mail ręcznie i szczegółowego, czasochłonnego prowadzenia analizy, ten jest korzystniejszym i dogodniejszym narzędziem generującym łatwo zyski dla Twojej firmy.