Marketing Automation

Marketing Automation

 Marketing Automation

czyli po prostu e-mail marketing. To niezawodne narzędzie, które może pomóc Twojej firmie usprawnić, zautomatyzować i mierzyć efekty działań marketingowych. Nie tylko jest w stanie pomóc Ci znaleźć nowych klientów, lecz także budować mocne relacje z obecnymi, zachęcać ich do aktywności, oraz zwiększać liczbę konwersji. Dzięki temu użytecznemu narzędziu możesz wysyłać maile oraz newsletter, a co lepsze, możesz dokonać szczegółowej obserwacji Twoich potencjalnych i obecnych klientów.

Jak działa e-mail marketing?

Dzięki Marketing Automation możesz śledzić działania swoich klientów, jakie konkretne czynności wykonują oraz identyfikować ich tożsamość. Są one skuteczne ze względu, na to, że są spersonalizowane i zawierają treść zgodną z oczekiwaniami osobnego klienta. Oczywiste jest więc,  że częstotliwość klikania jest większa, co pomaga we wzrastaniu przychodów w Twojej firmie.  W przeciwieństwie do zwykłych biuletynów, e-mail marketing jest tworzony jednorazowo a następnie automatycznie wysyłany do wybranych osób. Przykładowo może to być kampania e-mail wysyłana do każdego użytkownika, który zarejestrował się w Twojej witrynie. Jednorazowo można skonfigurować taki e-mail, a następnie już tylko narzędzie „automatyzuje” wysyłanie go do tych osób, które się zarejestrowały. To znacznie ułatwia i usprawnia Twoje wszelkie działania marketingowe.

Co daje Marketing Automation?

Dbanie o stałych klientów

To jedna z lepszych metod na utrzymanie swoich stałych konsumentów. Marketing automation pozwala na utrzymanie dobrych relacji z klientami poprzez identyfikowanie się z ich potrzebami. Ważne jest, aby zaspokoić te potrzeby i dopasować się do ich preferencji. Do każdej z grup należy podchodzić indywidualnie. Inne cele będą miały kobiety, inne mężczyźni. Różnice oczekiwań będzie można zaobserwować u starszej i młodszej grupy wiekowej etc. Dlatego warto podzielić sobie bazę klientów na oddzielne segmenty.

Mobilizacja nieaktywnych klientów

Dzięki narzędziom śledzenia Twoich odbiorców, masz możliwość odnajdywania tych, którzy od dawna nie wykazali żadnej aktywności i zmobilizować ich do konwersji na Twojej stronie. Dzięki okazaniu zainteresowania masz dużą szansę, żeby przekonać ich do wykonania pożądanego działania.

Utrzymywanie stałego zainteresowania Twoją firmą

Marketing Automation to świetna forma wywoływania myślenia o Twojej firmie. Tak właśnie działa automatyzacja marketingu. Wysyłając zautomatyzowane wiadomości e-mail, kiedykolwiek, gdy ktoś się zarejestruje lub proponując darmowy gadżet, wzmacniasz relacje między Tobą a klientem. Cały czas pielęgnujesz wasz kontakt  i klient automatycznie pozytywnie kojarzy Twoją markę. Istnieje duże prawdopodobieństwo na dalszą pozytywną rekomendację od takich osób, co działa na korzyść wyników Twojej firmy.

Oszczędzasz

Marketing Automation oszczędza czas i pieniądze. Porównując koszty wysyłania wiadomości e-mail ręcznie i szczegółowego, czasochłonnego prowadzenia analizy, ten jest korzystniejszym i dogodniejszym narzędziem generującym łatwo zyski dla Twojej firmy.

Jeżeli jesteś zainteresowany naszą ofertą Marketing Automation, skontaktuj się z nami.