Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie Stron Lublin

Pozycjonowanie Stron Internetowych

Pozyskiwanie linków zewnętrznych do strony internetowej. Skuteczne strategie budowania bazy odnośników. Postaw na skuteczność i doświadczenie.

Pozycjonowanie strony internetowych i Google AdWords jest elastyczną, niezwykle efektywną i niesamowicie mierzalną formą promocji firmy. Twoja reklama pojawi się w wyszukiwarce tylko w odpowiedzi na zapytania dotyczące Twojej oferty lub na stronach internetowych powiązanych tematycznie z Twoją ofertą. To skuteczny sposób na szybkie pozyskanie klientów dla Twojej firmy. Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę kampanii w internecie. Jako certyfikowany partner Google jesteśmy w stanie zapewnić najwyższa jakość obsługi i usług dzięki czemu jesteśmy w stanie oferować naszym klientom dodatkowe korzyści takie jak dodatkowe 600zł na pozycjonowanie strony internetowej dla firm z Lublina i okolic.

Jak wygląda współpraca podczas pozycjonowania strony?

1. Poznanie Potrzeb Twojej Firmy
– ustalimy na jakich celach Ci najbardziej zależy np. zwiększenie liczby telefonów, lepsze pozycjonowanie strony www
2. Sprawdzenie Strony Internetowej
– sprawdzimy czy Twoja strona internetowa jest poprawnie zbudowana pod kątem realizacji celów i wymogów pozycjonowania w Google.
3. Wdrożenie i Konfiguracja Narzędzi Monitorujących
– wdrożymy mechanizmy, które będą monitorować efekty działań reklamowych i ustalonych celów
4. Wybranie Najbardziej Efektywnych form reklamy i pozycjonowania
– wybierzemy najbardziej efektywne formy reklamy, które skutecznie zrealizują cele
5. Prowadzenie Działań Reklamowych
– ustalimy optymalny budżet reklamowy. Jeśli wyniesie 600zł, gratis otrzymasz dodatkowe 600zł
6. Raporty z Efektów Pracy
– przedstawimy rozbudowane raporty z efektów działań

Jakie mamy możliwości reklamowe?

– w wynikach wyszukiwania
– na określonych stronach internetowych
– do określonego segmentu odbiorców
– mobilna
– wideo
– remarketing
– bannery graficzne

Dlaczego My?

– Indywidualne podejście
– Wysoka jakość kampanii
– Obniżenie kosztów kliknieć (ok 30% – 70%)
– Stały kontakt ze specjalistą AdWords
– Szczegółowy raport efektywności kampanii