fbpx


Reklama Produktowa w Google AdWords

Reklama produktowa w adWords

Reklama produktowa w Google AdWords to skuteczny sposób na wypromowanie produktów. Reklama produktowa jest tworzona na podstawie przesyłania informacji przez konto Google Merchant Center. Odpowiednio zoptymalizowane dają możliwość łatwego zaprezentowania swoich produktów i gwarancję skutecznej reklamy.

Reklama produktowa w Google AdWords opiera się głównie na przekazie obrazkowym, czyli obrazek to element, który przyciąga główną uwagę użytkownika. Obrazki przyciągają znacznie większą uwagę niż tekst, dlatego ważne jest aby zdjęcia produktów były wykonane profesjonalnie.
Klienci bardzo często kupują w Internecie, wyszukują informacje na temat produktu w Internecie oraz porównują je z innymi produktami, dlatego bardzo ważne jest aby zaprezentować w jak najlepszej formie Twój produkt, zadbać o autentyczne zdjęcia i wiarygodne informacje.

Produkty utworzone w kampaniach produktowych będą wyświetlać się w usłudze Zakupy Google oraz wyszukiwarce Google. Reklama produktowa dedykowana jest głównie sklepom internetowym, dlatego jeśli chcesz wypromować skutecznie swoje produkty i wyróżniać na tle konkurencji to jest to najlepszy wybór!

Na czym polega reklama produktowa?

Przy tworzeniu reklamy produktu należy pamiętać, aby zamieścić tam najważniejsze dane takie jak: tytuł (ważne, aby był prosty i przejrzysty), cenę, opis produktu, zdjęcie (w wysokiej jakości) czy też takie parametry jak stan, dostępność czy kategoria produktu. Możemy także dzielić reklamy na grupy na przykład według typu produktu. Istnieje także możliwość wyróżnienia Twoich produktów ze względu na najlepiej sprzedawane, czyli „bestsellery” lub najmniej popularne. W takiego rodzaju kampanii możliwe jest również podkreślenie tych słów, które nie chcemy, aby były kojarzone z naszym produktem tzn. na jakie hasła chcemy zablokować wyświetlanie się naszego produktu. Zapewni to nam dotarcie do sprecyzowanej grupy klientów.

Ciekawą opcją jest dodanie także tekstu promocyjnego, który wyświetli się po najechaniu na zdjęcie Twojego produktu. W takim miejscu można umieścić tekst, który wyróżni nas na tle innych produktów. Przykładowo możemy umieścić tam pytanie, które zmusi klienta do myślenia lub tekst, który oferuje nam jakieś korzyści. Taka opcja zwiększa w znacznym stopniu szansę na to, że zainteresujemy skutecznie klienta.

Poszukujesz profesjonalnych i efektywnych rozwiązań marketingowych oraz chcesz dotrzeć do większej liczby odbiorców? Skontaktuj się z nami i skorzystaj z naszej oferty: Reklama produktowa w Google AdWords.

Reklama Produktowa w Google AdWords
Oceń ten artykuł