fbpx


Reklama w sieci reklamowej Google

reklama w sieci reklamowej Google

Reklama w sieci reklamowej Google odpowiednio pokierowana, pozwoli dotrzeć skutecznie do docelowych odbiorców.  Nasze reklamy są kierowane do klientów poprzez selekcję klientów w oparciu o różnorodne preferencje. Program AdWords umożliwia wiele sposobów kierowania reklam.

Reklamy w sieci reklamowej Google docierają do użytkowników za pomocą wielu formatów. Najczęściej wykorzystywane rodzaje reklam to reklama tekstowa oraz reklama graficzna.  Można skierować reklamy na konkretnych odbiorców, w wybranej lokalizacji i czasie, aby skuteczniej dotrzeć do klienta.

Jakie są rodzaje kierowania reklam w sieci reklamowej Google?

reklama w sieci reklamowej Google

Przykładowe rodzaje kierowania reklam w sieci reklamowej to:

Kierowanie kontekstowe

Reklamy kontekstowe mogą być kierowane na tematy lub słowa kluczowe. Kierowanie na tematy powoduje, że reklamy wyświetlają się na wybranych przez reklamodawcę tematycznie powiązanych witrynach. Natomiast drugi typ reklamy polega na ustaleniu przez reklamodawcę słów kluczowych, a następnie wyświetleniu reklam przez system na automatycznie dopasowanych stronach.

Kierowanie demograficzne – płeć, wiek, stan rodzinny

To rodzaj kierowania pozwalający na sprecyzowanie konkretnie danej grupy odbiorców wyświetlających reklamy na stronach internetowych. Możemy określić interesującą nas płeć (kobieta czy mężczyzna) dla której dedykowana będzie nasza reklama. Możemy określić wiek odbiorców ( od 18 do 65 +) przy promowaniu produktów np. dla starszej grupy wiekowej. Możemy również określić status rodzinny, czyli użytkowników posiadających lub nie posiadających dzieci. Cechy demograficzne użytkowników można uzyskać najczęściej poprzez dane udostępnione przez nich w internecie. jednak określanie takich parametrów w 100 % jest mało prawdopodobne.

Kierowanie na zainteresowania

Ta metoda kierowania reklamy jest definiowana poprzez zainteresowania, które generowane są na podstawie stron odwiedzanych przez użytkowników.

Remarketing

Jest to rodzaj kierowania reklamy na osoby, które już wcześniej odwiedziły Twoją stronę. Jest on generowany dzięki sprecyzowanym listom odbiorców.

Reklama w sieci reklamowej Google

umożliwia skuteczne dotarcie do konkretnych odbiorców. Warto wykorzystywać i łączyć wiele opcji kierowania reklam w sieci reklamowej, co pozwoli zawęzić ich zasięg i uzyskać najbardziej wartościowe kliknięcia.

Poszukujesz profesjonalnych i efektywnych rozwiązań marketingowych oraz chcesz dotrzeć do większej liczby odbiorców? Skontaktuj się z nami i skorzystaj z naszej oferty: Reklama w sieci reklamowej Google.

 

 

Reklama w sieci reklamowej Google
Oceń ten artykuł